Η Συμμαχία σώζει τη Mitsubishi. Tο τρίτο μέλος της Συμμαχίας Renault – Nissan ξεπέρασε τις προσδοκίες των αναλυτών κατά το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2018-2019 (1 Απριλίου έως 31 Μαρτίου). Την περίοδο Απριλίου – Ιουνίου, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, σύμμαχος της Renault και της Nissan, σημείωσε καθαρό κέρδος 28,2 δισ. Γιεν (217 εκατ. Ευρώ με το τρέχον επιτόκιο), αυξημένο κατά 23% παρά τις ελαφρώς δυσμενής διακυμάνσεις συναλλαγματικές ισοτιμίες. Ο κύκλος εργασιών σημείωσε άνοδο 27% στα 560 δισ. Γιέν (4,5 δισ. Ευρώ), με 292.000 πωλήσεις οχημάτων (+ 21%).
Πολύ καλά εδραιωμένη στη Νοτιοανατολική Ασία, όπου είναι ο βασιλιάς των pick-up, η Mitsubishi σημείωσε αισθητή αύξηση 28%. Εκτός από το L200 που παράγεται στην Ταϊλάνδη, εκμεταλλεύεται την επιτυχία του minivan (μια κατηγορία οχημάτων πολύ δημοφιλής σε τοπικό επίπεδο) Xpander, που ξεκίνησε στην Ινδονησία το φθινόπωρο του 2017.
Η Mitsubishi σήμερα υποφέρει από ηλικιωμένα μοντέλα, με επίκεντρο τα 4×4 ή pick-ups, γερά αλλά ξεπερασμένα. Τα μικρά αυτοκίνητα είναι επίσης δύσκολο να πουληθούν στη Δυτική Ευρώπη. Ωστόσο, η Mitsubishi επέστρεψε στα κέρδη πέρυσι. Και η Mitsubishi θα είναι πλέον σε θέση να επωφεληθεί από τις πλατφόρμες της Συμμαχίας. Ένα μοντέλο της Mitsubishi θα μπορούσε να κατασκευαστεί από την Renault στη Γαλλία εντός δύο ετών.
Η επιλογή του εργοστασίου δεν έχει βρεθεί ακόμα. Αλλά, η Renault θα ήταν σε θέση να κατασκευάσει αυτό το όχημα, σύμφωνα με πληροφορίες. Συγκεκριμένα, θα μπορούσε να συναρμολογηθεί στο Douai, όπου κατασκευάζονται ήδη μοντέλα σε αυτήν την πλατφόρμα, όπως τα Scénic, Espace και Talisman. Η Renault λογικά στη συνέχεια θα κατασκευάσει το μελλοντικό όχημα πόλης του ιαπωνα κατασκευαστή στη πλατφόρμα (“CMF-B”) του επόμενου Renault Clio V (προγραμματισμένο στις αρχές του επόμενου έτους). Το μικρό Mitsubishi θα μπορούσε να τοποθετηθεί στο Flins στην ίδια γραμμή παραγωγής με το επόμενο Clio.