Από το 1995, κάτω από το όνομα των Benetton, Renault και Lotus το εργοστασιο του Enstone χρησιμοποιεί πάντα κινητήρες της Renault. Στο Άμπου Ντάμπι το επόμενο Σαββατοκύριακο θα είναι η τελευταία φορά για τον επιτυχημένο πολυετή συνδυασμό, καθώς περναει στο στρατόπεδο της Mercedes το 2015.
Μια πλήρης συγκινησιακή κατάσταση τόσο για τους εργαζόμενους στο Enstone, όσο και για εκείνους της Renault. To Enstone και η Renault έχουν μια μακροχρόνια ‘ερωτική’ σχέση, που χαρακτηρίζεται από έξι παγκόσμιους τίτλους, τρεις οδηγών (Michael Schumacher (1995), Fernando Alonso (2005, 2006)) και τρεις κατασκευαστών (1995-Benetton, 2005 και 2006-Renault).
Την πρώτη χρονιά με την Benetton (1995) θριάμβευσαν με τον Michael Schumacher με την σχέση Enstone Renault να περνά δύσκολα επόμενα χρόνια, κυρίως επειδή η ομάδα έχασε τους οδηγούς αλλά και σημαντικούς μηχανικούς. Μετέπειτα το Enstone, υπήρξε το τεχνολογικό κέντρο για την Renault από το 2000 έως και το 2011, με την επιτυχία που όλοι ξέρουμε.
Τέλος, το Enstone, είχε μια όμορφη περιπέτεια με την επανένωση του ονόματος Lotus-Renault το 2012,2013 και 2014.
“Νομίζω ότι ο καθένας που συνδέεται με την ομάδα μας θα θυμάται τις μεγάλες ημέρες που βιώσαμε το 1995 και στη συνέχεια το 2005 και το 2006, όταν κερδίσαμε τον τίτλο με τον Michael Schumacher και τον Fernando Alonso»
είπε ο Federico Gastaldi, στο Nextgen-Auto.com.
“Η Renault είχε ένα πολύ πολύτιμο συνεργάτη, αλλά όλα τα καλά πράγματα κάποια στιγμή φτάνουν στο τέλος τους. Το 2015, θα τραβήξουμε ξεχωριστά μονοπάτια. Κατά τη διάρκεια αυτής της μακράς συνεργασίας, υπήρχαν καλές και κακές στιγμές, αλλά θα συνεχίσουμε να έχουμε ακόμα πολλούς φίλους στην Renault Sport και εμείς ειλικρινά τους ευχαριστούμε για την εμπειρία τους κατά την μακρά συνεργασία μας “.
“Υπάρχουν πολλές αναμνήσεις με τη Renault σε αυτά τα 20 χρόνια. Η αγαπημένη μου; Όταν ο Jarno Trulli με Renault κέρδισε το 2004 το GP του Μονακό, και στη συνέχεια οι δύο παγκόσμιοι τίτλοι του Fernando Alonso το 2005 και το 2006”.
είπε από την πλευρά του, ο Nick Chester.