Με την αποκάλυψη της νέας γενιάς Megane RS πέρυσι, η Renault αναμένεται να ανακτήσει τα ηνία του Nurburgring για αυτοκίνητα παραγωγής με κίνηση στους εμπρός τροχούς (FWD) από το Honda Civic Type R.
Πρόσφατα παρουσιασε την νέα έκδοση Renault Megane RS Trophy, με την οποία προσδοκά ότι θα καταρρίψει το ρεκόρ.
Ανακοινωθήκαν οι τιμές του νέου Renault MÉGANE R.S. TROPHY 300
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία φαίνεται να δοκιμάζει το νέο Megane Trophy στην διάσημη πίστα του Nurburgring. Ο στόχος είναι το 7: 43,8, ο χρόνος που ορίστηκε από το Honda Civic Type R τον Απρίλιο του 2017.
Με μια πρώτη ματιά, το νέο Renault Megane RS Trophy έχει τα διαπιστευτήρια για να το κάνει, με το turbo 1.8-λίτρων με ονομαστική απόδοση 300 PS (296 hp / 221 kW) και 400 Nm (295 lb-ft) μέγιστη ροπή.
Με βάση την έκδοση του αμαξώματος Cup, το Renault Megane RS Trophy επωφελείται από μερικές τεχνικές αναβαθμίσεις σε σύγκριση με τα μοντέλα εκτός του Trophy, όπως η πιο σκληρή ανάρτηση. Ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σύστημα τετραδιευθυνσης 4Control είναι επίσης μέρος της έκδοσης.
Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που η Renault δοκιμάζει το νέο Megane στην πράσινη κόλαση καθώς τον Ιούνιο του 2018 άρχισαν τις πρώτες δοκιμές.
Φωτογραφία: autoevolution.com