Ήταν κατά τη διάρκεια της συνάντησης του F1 Strategy Group στη Γενεύη και με την παρουσία όλων των κατασκευαστών κινητήρων μαζί με τον Bernie Ecclestone όταν οι πρώτες δηλώσεις εμφανίστηκαν γύρω από τις προτάσεις για να γίνουν αλλαγές προς το καλύτερο.
Ο στόχος είναι ο V6 Turbo να αναπτύσει 1.000 ίππους, σε συνδυασμό με την αύξηση των στροφών του κινητήρα, την εξαφάνιση του περιορισμού των 100 κιλών καυσίμου ή τη χρήση ενός δεύτερου υπερσυμπιεστή.
Για να μειωθεί το κόστος ανάπτυξης, θα έχει σημασία να διατηρηθεί η τρέχουσα μηχανή βάση με παράλληλη απλούστευση. Επίσης, στο πλαίσιο αυτό, η ιδέα της τυποποίησης μερικών από τα υβριδικά σύστημα είναι υπό σκέψη. Η μπαταρία και οι ηλεκτροκινητήρες σίγουρα θα φέρουν αλλαγές.
Τα τεχνικά μέτρα είναι επίσης υπό εξέταση για να βελτιωθεί ο ήχος των κινητήρων. Αν ο Bernie Ecclestone πιέζει για μια εισαγωγή αυτών των κινητήρων από το 2016, οι κατασκευαστές κινητήρων εργάζονται περισσότερο για το 2017.
Όλα αυτά τα μέτρα θα τεθούν και πάλι σε συζήτηση κατά τη διάρκεια μια νέας συνάντησης του F1 Strategy Group που θα διεξαχθεί κατά τη διάρκεια του Ιανουαρίου. Σημειώστε ότι η Renault Sport F1 αντιπροσωπεύεται από τον Rob White.