Η Renault στην Ευρώπη, συνοδευόμενη από την We Are Social, θέλει να κατακτήσει την κατηγορία premium με τα Talisman, Espace και Koleos.
Τα τρία νέα οχήματα αναμένεται να ενσωματώσουν την ανανέωση της μάρκας σε αυτή την κατηγορία, η οποία χαρακτηρίζεται από την καινοτομία, την άνεση και τον μοναδικό σχεδιασμό.
Αυτή η νέα διαφημιστική καμπάνια είναι ενορχηστρωμένη γύρω από μια ταινία μικρού μήκους, που συμπληρώνεται από 4 ιστορίες που γράφονται ως στιγμές της ζωής στην οποία ένας άνθρωπος βλέπει τις βασικές στιγμές της ύπαρξής του. Κάθε μία από αυτές τις ιστορίες έρχεται να ενσωματώσει και να παρουσιάσει το αντίστοιχο όχημα από την premium γκάμα της Renault.
Η διαφημιστική εκστρατεία θα μεταδοθεί σε είκοσι ευρωπαϊκές χώρες.