Renault News
Formula 1Ειδήσεις

2019, 2020 και 2021, τα τρία καθοριστικά πρότζεκτ της Renault

Παρά τις δυσκολίες της σεζόν του 2019, οι φιλοδοξίες της γαλλικής ομάδας για τη σεζόν του 2021 παραμένουν αμετάβλητες. Η Renault έχει κάνει αυτή την ημερομηνία το νούμερο ένα στόχο και από την επιστροφή της το 2016 εργάστηκε για να διαμορφώσει μια ομάδα ικανή να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις των μελλοντικών κανονισμών που θα τεθούν σε ισχύ τη σεζόν το 2021.

Πέρα από της νέες τεχνικές αλλαγές των μονοθέσιων, η Formula 1 θα ξεκινήσει για πρώτη φορά ένα “ανώτατο όριο” του προϋπολογισμού. Ένα οικονομικό όριο που δεν πρέπει να περάσει σε ορισμένους τομείς που αντιστοιχεί περισσότερο ή λιγότερο σε αυτό που χρησιμοποιεί η Renault σήμερα. Οι τρεις κορυφαίες ομάδες – η Mercedes, η Ferrari και η Red Bull – θα πρέπει να προσαρμοστούν, καθώς τώρα έχουν πολύ μεγαλύτερο προϋπολογισμό.

Από την άλλη πλευρά, αυτός ο ανώτατος προϋπολογισμός δεν θα τεθεί σε ισχύ πριν από την 1η Ιανουαρίου 2021. Αυτό σημαίνει ότι η ανάπτυξη των μονοθέσιων θα μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς ανώτατο όριο προϋπολογισμού, με τις υπερβολές που γνωρίζουμε σήμερα. Εάν η Renault μπορεί να επωφεληθεί πιθανότατα από τους νέους κανονισμούς αυτό θα γίνει μετά την 1η Ιανουαρίου 2021 χάρη σε έναν οργανισμό που έχει ήδη δημιουργηθεί και τελειοποιηθεί, για να αναλάβει την ανάπτυξη της μελλοντικής RS21.

“Το ατυχές είναι ότι το ανώτατο όριο του προϋπολογισμού δεν θα εισαχθεί πριν από την έναρξη της σεζόν το 2021” αναφέρει με λύπη ο Marcin Budkowski, εκτελεστικός διευθυντής της Renault, στο Engadget.com. “Τα μονοθέσια της σεζόν του 2021 θα είναι σε εξέλιξη φέτος και το επόμενο έτος, αλλά χωρίς ανώτατο όριο του προϋπολογισμού”.

“Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι μεγάλες ομάδες να διατηρήσουν το προβάδισμά τους και να μην μειωθεί η ανταγωνιστικότητά τους από την αρχή”, προσθέτει.

“Οι ομάδες θα πρέπει να αναδιαρθρωθούν επειδή είναι πάνω από τα όρια που θα επιβληθούν, οπότε λογικά θα μας βοηθήσει να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί και έτσι πιο κοντά σε αυτούς”, δήλωσε ο Jérôme Stoll, πρόεδρος της Renault Sport Racing, στο Engadget.com.

“Φυσικά, η μετάβαση θα είναι δύσκολη, αλλά νομίζω ότι είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί περισσότερη ισότητα μεταξύ των ομάδων, η Mercedes κερδίζει τα πάντα και είναι βαρετό για όλους”, προσθέτει.

Εν τω μεταξύ, η Renault συνεχίζει να εργάζεται ενεργά για την σημερινή RS19 και, συνέχεια, για την μελλοντική RS20. Η σταθερότητα των κανονισμών από το 2019 έως το 2020 επιτρέπει στις ομάδες να παρέχουν λύσεις που θα είναι τόσο χρήσιμες τώρα όσο και σε ένα χρόνο. Η Renault χρησιμοποιεί αυτό το πλαίσιο για να προσπαθήσει να διορθώσει τις αδυναμίες που έχουν επιμείνει από το 2017.

Για να γίνει αυτό, αναμένεται ένα νέο αναπτυξιακό πακέτο γύρω από το Grand Prix της Σιγκαπούρης, σύμφωνα με τις πληροφορίες που διαθέτει το Auto Motor Und Sport. Προηγουμένως, η Renault θα εξελιχθεί ελαφρώς στο Grand Prix του Βελγίου και της Ιταλίας, κυρίως για να προσαρμόσει το μονοθέσιο στις ιδιαιτερότητες αυτών των διαδρομών υψηλής ταχύτητας.

Αυτές οι αλλαγές θα συνοδεύονται από τη νέα προδιαγραφή κινητηρα spec C, η οποία αναμένεται να προχωρήσει παρόμοια εξέλιξη με εκείνη που διαπιστώθηκε μεταξύ της έκδοσης Α και της Β – Το Auto Motor Und Sport μιλάει για +10 άλογα. Η ακριβής ημερομηνία εισαγωγής του θα αποφασιστεί από τη Renault και την McLaren, σύμφωνα με το επιλεγμένο σύστημα ποινών.

Αυτή η άφιξη του spec C θα επιτρέψει στη Renault να ανακάμψει μετά από ένα πρώτο μέρος της ευαίσθητης σεζόν. Το Auto Motor Und Sport αναφέρει την ανυπομονησία της διοίκησης της Groupe Renault, η οποία θα μπορούσε να αναλάβει δράση σε περίπτωση επανειλημμένων αποτυχιών. Η Formula 1 παραμένει όμως ένα εργαλείο στον κόσμο της στρατηγικής μάρκετινγκ της Renault, όπως αναφέρει ο Jerome Stoll.

“Δεν έχουμε εργαλεία μάρκετινγκ για να αναπτύξουμε το όνομα της Renault σε αυτές τις χώρες όπου δεν είμαστε γνωστοί και να κάνουμε την εικόνα της Renault πιο ελκυστική”, λέει. “Στην κινεζική αγορά, η οποία αποτελεί έναν από τους στόχους προτεραιότητας στο σχέδιο επέκτασης της επωνυμίας Renault, έχουμε ιδιαίτερα καλή έκθεση με την Formula 1, το οποίο είναι σαφώς ορατό στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο και άλλα μέσα ενημέρωσης”.

“Και ταυτόχρονα, όταν έχουμε καλά αποτελέσματα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι ενδιαφέρονται για το εμπορικό σήμα μας και την ιδέα της μετάβασης στο Grand Prix”, λέει.

Το πρόγραμμα της F1 έχει τη θέση του σήμερα, αλλά μπορεί κανείς να φανταστεί ότι ένα κακό δεύτερο μέρος της σεζόν του 2019 και μια απογοητευτική σεζόν για το 2020 θα δημιουργήσει απαραίτητα ερωτήματα. Παρόλα αυτά, η Renault πάντα ανέφερε το 2021 ως το αποκορύφωμα της τρέχουσας δουλειάς της, αρκετό χρονικό διάστημα για να προετοιμάσει και να απαντήσει, αν είναι απαραίτητο, στις ερωτήσεις που θα προκύψουν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

confidential-renault.fr

Ακολουθήστε μας στο Facebook, στο Instagram, και στο Youtube.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies