Η Renault Australia επιθυμεί να δει την επέκταση της γκάμας οχημάτων Renault Sport πέρα από την τρέχουσα γκάμα των hatchbacks στον ολοένα και δημοφιλέστερο χώρο των SUV.
Μιλώντας στο GoAuto στο τοπικό λανσάρισμα του νέου Kadjar την περασμένη εβδομάδα, ο ανώτερος διευθυντής προϊόντων Renault Αυστραλίας, Charly Clercin, δήλωσε ότι ο τοπικός βραχίονας του γάλλου κατασκευαστή έχει υποβάλει αίτηση στα κεντρικά της Renault στην Γαλλία για επέκταση της γκάμας οχημάτων RS.
“Αυτό είναι κάτι που η έγινε πολύ σαφές με την έδρα – η αγορά στρέφεται προς τα SUV και η Renault Sport είναι αρκετά επιτυχημένη στην Αυστραλία, οπότε θα ήταν λογικό να συναντηθούν αυτα τα δυο μαζί”, είπε.
“Έτσι είναι κάτι που έχουμε συζητήσει με τα κεντρικά και κάτι στο οποίο εργαζόμαστε αυτή τη στιγμή.
“Δεν υπάρχει κάτι επίσημο απο την εταιρεία όσον αφορά ενα γρήγορο SUV, αυτό είναι κάτι που σαν Renault Αυστραλίας επιθυμούμε και πιέζουμε προς αυτη την κατευθυνση”.
Τα μόνα μοντέλα RS που κυκλοφορούν σήμερα στην γκάμα της Renault στην Αυστραλία είναι η τέταρτη γενιά του Clio RS, που πρόκειται να αλλάξει στις αρχές του επόμενου έτους, και το Megane RS, το οποίο πρόκειται να συμπληρωθεί από την έκδοση Trophy R πριν από το τέλος του έτους.
Ο κ. Clercin δήλωσε ότι η Renault ήταν δεκτική στην ιδέα ενός γρήγορου SUV, ωστόσο, για να γίνει πραγματικότητα ένα τέτοιο όχημα, θα πρέπει να θεωρηθεί εμπορικά βιώσιμο και σε πολλές άλλες αγορές.
“Είναι πάντα δεκτικοί, αλλά οι ίδιοι τίθενται σε κάποιους περιορισμούς”, είπε. “Προφανώς δεν πρόκειται να το κάνουν αυτό, αν είναι μόνο για την Αυστραλία, είναι θέμα στο που να αλλου θα μπορουσε να ειναι μια εμπορικη επιτυχία.
“Γι ‘αυτό το λόγο φωνάζουμε πολύ δυνατά, αλλά πρέπει να προσεγγίσουμε και άλλες χώρες για να συμβεί αυτό.
Η Renault έχει τρία μοντέλα SUV για να διαλέξει, τα οποία αποτελούνται από το μικρό SUV Captur 2 το ελαφρώς μεγαλύτερο Kadjar, και το mid-sizer Koleos .
Ο κ. Clercin δήλωσε ότι ο Koleos θα ήταν το λιγότερο κατάλληλο για έκδοση RS, λόγω του μεγαλύτερου μεγέθους του, οδηγώντας σε μια λιγότερο ευκίνητη αίσθηση χειρισμού.
«Κοιτάζοντας για το τι είναι γνωστη η Renault Sport, είναι όλα σχετικά με το χειρισμό και το πλαίσιο και τον τρόπο που το αυτοκίνητο οδηγειτε και νιώθεις την καθαρή απόδοση του κινητήρα», είπε.
“Κοιτάζοντας αυτα τα στοιχεια, σκέφτεστε ότι είναι κάτι περισσότερο κατάλληλο για τα μικρότερα SUV, Captur ή Kadjar.
“Δεν είμαι σίγουρος ότι το Koleos είναι ένα όχημα που θα είναι σε θέση να ανταποκριθεί στην υπόσχεση της δυναμικής οδήγησης, οπότε το επίκεντρο θα είναι τα Captur ή Kadjar πιθανότατα”.