Με ενθουσιασμό από την αρχή μέχρι το τέλος, ο 85ος αγώνας αντοχής των 24 Ωρών του Le Mans σίγουρα θα μείνει στις μνήμες μας ως ένας από τους πιο αξέχαστους αγώνες στη μακρά ιστορία της διοργάνωσης. Σε ζοφερά καυτές συνθήκες, οι 258.500 θεατές μάρτυρες μιας φαινομενικά ατελείωτης σειράς δραματικών αγωνιστικών γεγονότων, που οδήγησαν στην εγκαταληψη των περισσότερων συμμετεχόντων για την απόλυτη νίκη. Έτσι, τα πρωτότυπα LMP2 βρέθηκαν στο προσκήνιο, αφού δύο από αυτά τελείωσαν στις τρεις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης.
Η ομάδα της Alpine έχασε ωστόσο μια μοναδική ευκαιρία να τερματίσει στο βάθρο της γενικής κατάταξης! Ο André Negrão, μόλις 40 λεπτά από το τέλος, εμφάνισε πρόβλημα στα εμπρός φρένα, με αποτέλεσμα να χάσει μια στροφή και να μείνει πάνω στο χαλίκι όντας εκείνη την στιγμή στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης και δεύτερος στην κατηγόρια LMP2. Ήταν σε θέση να επανέλθει μπαίνοντας στη συνέχεια στα pits χάνοντας πολύτιμο χρόνο και εκεί, έτσι ώστε οι μηχανικοί να αλλάξουν τους δίσκους των φρένων. Το πρωτότυπο Νο.35 τερμάτισε στην τέταρτη θέση στην κατηγορία LMP2 και πέμπτη συνολικά.
Το πρωτότυπο Νο.36, με τον Romain Dumas πήρε την ένατη θέση στην κατηγορία LMP2, χάρη σε έναν ισχυρό ρυθμό στα κλειστά κομμάτια της πίστας και σε μια τέλεια προγραμματισμένη και εκτελεσμένη τελική στάση για pit. Αυτό το αποτέλεσμα εξασφάλισε πρόσθετους βαθμούς, οι οποίοι θα μπορούσαν να είναι ζωτικής σημασίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA (WEC) στο τέλος της σεζόν.
Bernard Ollivier, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Alpine
“Δεν θα ξεχάσουμε αυτόν τον αγώνα εύκολα, αυτό είναι σίγουρο, μέσα σε είκοσι τέσσερις ώρες, βιώσαμε κάθε δυνατή συγκίνηση. Παρά τις δυσκολίες, η ομάδα συγκρατήθηκε από κοινού για να υπερασπιστεί τις αξίες της Alpine, όπως το αγωνιστικό πνεύμα. Δεχόμαστε το πικρό τέλος, δεν παρατήσαμε ποτέ τον αγώνα, όπως φάνηκε από την προσπάθεια του Romain Dumas στους τελευταίους γύρους: οι μηχανικοί, οι οδηγοί, όλοι έκαναν μια εκπληκτική δουλειά. Το τελικό αποτέλεσμα δεν ανταποκρίνεται σε αυτό που ήρθαμε να κάνουμε εδώ ελπίζοντας να επιτύχουμε, αλλά ο αθλητισμός μπορεί συχνά να είναι μια συγκλονιστική εμπειρία και θα είμαστε ακόμα πιο αποφασισμένοι στους επόμενους αγώνες “.
Philippe Sinault, υπεύθυνος ομάδας της Signatech Alpine Matmut
“Βιώσαμε κάτι σχεδόν κάτι εξωπραγματικό όταν είδαμε την Alpine A470 στην δεύτερη θέση γενικής στον 24ωρο του Le Mans στις οθόνες χρονισμού. Δυστυχώς, το όνειρο δεν κράτησε μέχρι το τέλος και προφανώς, είμαι απογοητευμένος από το τελικό αποτέλεσμα, αλλά δεν μπορούμε να λυπούμαστε για τον τρόπο με τον οποίο καταφέραμε αυτόν τον αγώνα, συνειδητοποιήσαμε πολύ γρήγορα ότι δεν ήμασταν ταχύτεροι στην κατηγορία και έπρεπε να βρούμε λύσεις για να είμαστε σε επαφή με τους πρωτοπορους. Είμαι κυρίως απογοητευμένος από το γεγονός ότι το αποτέλεσμα δεν αντικατοπτρίζει πιστά τη δέσμευση και την απόδοση της ομάδας. “
Τελικά αποτελέσματα LMP2 (υπόκεινται σε επιβεβαίωση)
1. Jackie Chan DC Racing Νο.38 – 366 γύρους
2. Vaillante Rebellion Νο.13 + 2 γύρους
3. Jackie Chan DC Racing Νo.37 +3 γύρους
4. Signatech Alpine Matmut Νo.35 +4 γύρους
5. United Autosports Νo.32 +4 γύρους
6. Graff Νo.40 +5 γύρους
7. CEFC Manor TRS Racing Νo.24 +6 γύρους
8. Cetilar Villorba Corse Νο.47 +13 γύρους
9. Signatech Alpine Matmut Νο. 36 + 15 γύρους
10. Tockwith Motorsports Νο.34 +15 γύροι …
Φωτογραφίες: Renault