- Η Renault γιορτάζει την παραγωγή των 2.500.000 Ελαφριών επαγγελματικών οχημάτων από το εργοστάσιο Batilly στην Γαλλία.
- Τα κλειδιά για το νούμερο 2,500,000 LCV που βγήκε από τη μονάδα παραγωγής της Renault στην ανατολική Γαλλία παραδόθηκε στην πολωνική εταιρεία TP Teltech σε ειδική τελετή την Τρίτη 27 Ιουνίου 2017.
- Η TP Teltech παρέλαβε ενα Renault Master L3H2 με σύστημα κίνησης στον εμπρός τροχό.
Το νούμερο 2,500,000 όχημα που κατασκευάστηκε από το εργοστάσιο Batilly της Renault παραδόθηκε σε εκπρόσωπους της πολωνικής εταιρείας TP Teltech σε ειδική τελετή που διοργανώθηκε στο εργοστάσιο την Τρίτη 27 Ιουνίου 2017.
Η TP Teltech SARL, θυγατρική της Groupe Orange Pologne S.A., ειδικεύεται στην παροχή τηλεπικοινωνιακών λύσεων και λύσεων πληροφορικής και πάνω από το ήμισυ του στόλου των 850 οχημάτων αποτελείται από μοντέλα της Renault.
Renault Master
Η Renault είναι η νούμερο 1 μάρκα της Ευρώπης στην κατηγορία LCV από το 1998 και είναι ο δεύτερος καλύτερος πωλητής της κατηγορίας στην Πολωνία. Από τα τέλη Μαΐου 2017, το Renault Master ήταν το δεύτερο δημοφιλέστερο φορτηγό της τοπικής αγοράς με πωλήσεις 2.672 μονάδων.
Η γκάμα επαγγελματικών αυτοκινήτων Master διαθέτει έναν κατάλογο με «ειδικά σχεδιασμένα» οχήματα και περισσότερες από 150 παραλλαγές του μοντέλου οι οποίες είναι διαθέσιμες στην Πολωνία, χάρη στην επιλογή από τέσσερα διαφορετικά συνολικά μήκη, τρία ύψη, τέσσερα GVW (Gross Vehicle Weight) και μια ολοκληρωμένη επιλογή τύπων, που εκτείνονται από φορτηγά και φορτηγά καμπίνας πληρώματος, σε καμπίνες πλαισίου, καμπίνες πλατφόρμας, ανατρεπόμενα φορτηγά και φορτηγά μεγάλου όγκου, καθώς και κίνηση εμπρός ή πίσω και μεταφορική ικανότητα από οκτώ έως 22 κυβικά μέτρα. Οι εκδόσεις L4H2 και L4H3 με κίνηση στους πίσω τροχούς, οι οποίες απευθύνονται στις εταιρείες παράδοσης και στους χρήστες με υψηλή απόσταση διαμέτρου χιλιομέτρων, είναι επίσης διαθέσιμες.
Ειδικές μετατροπές
Το Renault Master έχει ξεπεράσει την πολωνική αγορά καμπίνας πλαισίου από το 2009 με ένα τρίτο των συνολικών πωλήσεων του τμήματος. Αυτή η έκδοση χρησιμεύει ως βάση πρώτης τάξης για μετατροπές και διατίθεται με πάνω από ένα εκατομμύριο διαμορφώσεις χάρη σε ένα δίκτυο εγκεκριμένων ειδικών μετατροπής σε ολόκληρη τη χώρα.
Renault Pro +: Το δίκτυο των ειδικών
Η Renault Pro + απευθύνεται στις ανάγκες των επιχειρηματικών πελατών της Renault χάρη σε μια ευρεία ποικιλία λύσεων «προσαρμοσμένων στις ανάγκες του πελάτη» που καλύπτουν τις απαιτήσεις όλων των τύπων επιχειρήσεων και εμπόρων.
Το δίκτυο Renault Pro + στην Πολωνία διαθέτει 21 σημεία πωλήσεων και υπηρεσιών.
Αξιοπιστία
Το 2017, για δεύτερη συνεχή χρονιά, το Renault Master βγήκε στην κορυφή της ετήσιας έκθεσης οχημάτων της DEKRA, που αναδεικνύεται ως το πιο αξιόπιστο LCV στις κατηγορίες ‘0χλμ έως 50.000km’ και ’50, 000km έως 100.000km ‘.
Εργοστάσιο Batilly
Το Renault Master κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Batilly της Renault, την μεγαλύτερη βιομηχανική μονάδα στον κόσμο για αυτό το είδος φορτηγού. Το γαλλικό εργοστάσιο ειδικεύεται στην παραγωγή μεγάλων φορτηγών για τις Renault, Renault Trucks, Nissan και General Motors. Είναι ένα από τα τρία εργοστάσια LCV της Renault στη Γαλλία και σήμερα κατασκευάζει τα Renault Masters για την Renault και την Renault Trucks (64% της παραγωγής), NV400 για τη Nissan και τον Movanos για την Opel / Vauxhall.
Περίπου το 73% της παραγωγής εξάγεται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες και, εκτός από τη Γαλλία, οι μεγαλύτερες αγορές του Master είναι η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Πολωνία.
Η παραγωγή αυξήθηκε κατά 43% τους τελευταίους 36 μήνες, χάρη σε τρία διαδοχικά χρόνια ρεκόρ, το τελευταίο από τα οποία ήταν το 2016, όταν κατασκευάστηκαν 132.825 οχήματα.
Συνολικά, διατίθενται 350 εκδόσεις του Renault Master, με δυνατότητα επιλογής μεταξύ κίνησης μπροστινού και πίσω τροχού και GVW έως 4,5 τόνων. Στα τέλη του 2017, ο Όμιλος Renault σχεδιάζει να ξεκινήσει τον ολοκαίνουριο Master Z.E.
Φωτογραφίες: Renault