Ντεμπούτο μελλοντικών μοντέλων
Το γαλλικό περιοδικό L’ARGUS έδωσε στην δημοσιότητα κάποιες ημερομηνίες όσον αφορά το ντεμπούτο όλων τον μελλοντικών μοντέλων της γαλλικής εταιρείας. Το μεγάλο sedan Talisman αναμένεται στις αρχές του Δεκεμβρίου, λίγο πριν από την τέταρτη γενιά του Megane, που αναμένεται τον Ιανουάριο του 2016. Το Talisman Estate θα ακολουθήσει τον Απρίλιο και η νέα γενιά Scenic IV, θα κυκλοφορήσει τον Ιούνιο, αφού παρουσιαστεί τον Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Τον Ιούνιο του 2016 η Renault θα ξεκινήσει επίσης το νέο Pick-up Alaskan και το νέο Mégane Estate, τα οποία θα προηγηθούν των νέων Koleos, Grand Scénic, Clio facelift και Twingo GT, που αναμένονται τον Οκτώβριο. Στη συνέχεια, το 2017, ο κατασκευαστής θα λανσάρει το νέο Alpine AS1, τον Ιανουάριο και το νέο Megane RS το Μάρτιο.
Το Grand Captur πάει…και Ρωσία
Το αστικό crossover Grand Captur προορίζεται μετά την Ινδία και την Βραζιλία, και για την ρωσική αγορά αυτοκινήτου. Όπως έχουμε αναφέρει θα είναι low cost μοντέλο και θα βασίζεται στην πλατφόρμα των σημερινών μοντέλων της Dacia, και θα μπορούσε να είναι διαθέσιμο και με κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Σύμφωνα με την ρωσική εφημερίδα Vedomosti, η τοπική έκδοση του Captur θα μπορούσε να ξεκινήσει κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2016 στο εργοστάσιο Avtoframos στη Μόσχα. Αλλά ο χρόνος εξακολουθεί να υπόκειται στις εξελίξεις στη Ρωσική αγορά αυτοκινήτου, που εξακολουθεί να είναι κατεστραμμένη.
190 σημεία πώλησης έφτασε η Renault στην Ινδία
Η Renault άνοιξε το 190ο σημείο πωλήσεων της στην Ινδία. Ο κατασκευαστής σχεδιάζει να αυξήσει το δίκτυό του σε 240 αντιπροσωπείες από το 2016. “Είμαστε βέβαιοι ότι η καλλιέργεια του δικτύου μας θα ικανοποιήσει τη ζήτηση των καταναλωτών και θα τους επιτρέψει να ζήσουν μια όμορφη εμπειρία με τα προϊόντα μας”, δήλωσε ο Rafael Treguer, υπεύθυνος πωλήσεων και μάρκετινγκ για τη Renault στην Ινδία.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία στον Ευρωπαϊκό βάθρο για χαμηλές εκπομπές CO2
Τρεις γαλλικές μάρκες αυτοκινήτων, η Renault, Peugeot και Citroën, καταλαμβάνουν το βάθρο των οχημάτων που πωλούνται στην Ευρώπη, που εκπέμπουν λιγότερο CO2, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν στις 26 Νοεμβρίου από την Επιτροπή του ΕΟΧ (Ευρωπαϊκός Οργανισμός για το περιβάλλον). Τα στοιχεία αναφέρονται στο μέσο όρο των εκπομπών από όλα τα οχήματα, χωρίς να λάβει υπόψη της μετατόπισης ή καυσίμων. Ως εκ τούτου, οι γαλλικές μάρκες ευνοούνται από τους λιγότερο ισχυρούς κινητήρες των αυτοκινήτων που πωλούνται στη Νότια Ευρώπη και στη Γαλλία και από την κυριαρχία του πετρελαίου, η οποία παράγει λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από τη βενζίνη.