Σε μια συνέντευξη του στην εφημερίδα Le Figaro, ο Carlos Ghosn διευκρίνισε τους λόγους που οδήγησαν τη Renault στο να αγοράσει την ομάδα της Lotus, και αποκαλύπτει τις φιλοδοξίες της νέας ομάδας.
Τους τελευταίους μήνες, είχαμε να επιλέξουμε: είτε να επιστρέψουμε 100% ή να πάρουμε την έξοδο,
δήλωσε ο Carlos Ghosn στην εφημερίδα Le Figaro την Παρασκευή. Και το αφεντικό της Renault επέλεξε. Με την απόκτηση της Lotus, που πουλήθηκε πριν από πέντε χρόνια στην Genii Capital, ο Γάλλος κατασκευαστής, ως εκ τούτου διαθέτει και πάλι μια πλήρη ομάδα από το 2016.
Η θεση του προμηθευτή κινητήρα δεν μας επιτρέπει την επαρκή απόδοση των επενδύσεων. Για το λόγο αυτό πραγματοποιήθηκε μια οικονομική θεώρηση, αλλά υπήρξε επίσης και μια αντανάκλαση που συνδέεται με την ιστορία. Η Renault έχει συνδέσει το όνομά της με την F1 εδώ και 40 χρόνια. Είμαστε ο δεύτερος κατασκευαστής που έχει κερδίσει τους περισσότερους αγώνες και τίτλους, πίσω από τη Ferrari και μπροστά από την Mercedes.
Υπάρχει ένα συνημμένο σε αυτό τον εσωτερικό ανταγωνισμό και θα μπορούσε επίσης να μετρήσει πόσο υπήρχε δέσμευση για τη Renault από τα μέλη της, τον κόσμο της F1, τόσο την FIA, FOM, ή ακόμα και σε μια σειρά από ανταγωνιστές.
Αν η επένδυση αποδεικνυόταν σημαντική, και μια σειρά από συμφωνίες που πάρθηκαν, επέτρεψαν την επιστροφή της Renault υπό καλές συνθήκες
δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, αναφερόμενος στα εμπορικά έσοδα που η Renault θα πρέπει να λάβει σαν ιστορική ομάδα της F1.
Ο κατασκευαστής πρέπει επίσης να λαμβάνει οφέλη από τη δέσμευσή του:..
Η F1 είναι ένας ανταγωνισμός που διεγείρει την τεχνολογική ανάπτυξη και την καινοτομία. Αποφασίσαμε να αναδείξουμε τα σπορ μοντέλα μας από τον διπλασιασμό των επενδύσεων στην Renault Sport. Υπάρχει μια σαφής σχέση μεταξύ της μακροπρόθεσμης δέσμευσις μας στην F1 την εμπορική ανάπτυξη και την εικόνα τον σπορ μοντέλων Mégane RS, Clio RS, και άλλων…
Όσο για τους στόχους, προς το παρόν δεν είναι πολύ υψηλή.
Νομίζω ότι, με δεδομένη την επιθυμία, θα χρειαστούν τρία χρόνια για να είμαστε ανταγωνιστική. Συνεχίζουμε επίσης να αναπτύσσουμε τον κινητήρα μας, αλλά σύμφωνα με το συμφέρον της δικής μας ομάδας. Βέβαια, συζητάμε και με τη Red Bull.