Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που απέστειλε γερμανικό τμήμα της Renault, το Clio RS 220 Trophy είναι το γρηγορότερο μικρό hot hatch στον κόσμο στην πίστα του Nurburgring, κάνοντας τον γύρο σε 8 λεπτά και 23 δευτερόλεπτα.
Με το νέο ρεκόρ γύρου, το Clio RS Trophy είναι λίγο πιο γρήγορο από πολλά παλιά αυτοκίνητα, όπως το Evo 6, Β6 Audi RS4, Aston Martin DB7 GT και BMW X6 M. Επίσης, η SLK 55 AMG είναι ένα δευτερόλεπτο πιο αργή.
Αλλά, κυρίως, το επίτευγμα αυτό αποδεικνύει ότι η Renault δημιούργησε το πιο πιστάδικο στην κατηγορία Β (υπό-compact) αυτοκίνητο παραγωγής.
Οδηγός ήταν ο Christian Gebhardt, ο οποίος εργάζεται για το περιοδικό Sport Auto. Ο ίδιος πιστεύει ότι η περιορισμένη diff ολίσθησης (e-diff) και η ειδική σπορ ανάρτηση έκαναν όλη τη διαφορά.
Επιπλέον, το ίδιο περιοδικό έχει δοκιμάσει, όλους τους σημαντικούς “παίχτες” στην καυτή κατηγορία των supermini. Το MINI John Cooper Works ήρθε δεύτερο μετά το Renault Clio Trophy, παρά το γεγονός ότι διαθέτει μεγαλύτερο κινητήρα με περισσότερη δύναμη. Πέτυχε ένα χρόνο γύρου 8:35.
Το ολοκαίνουργιο Opel Corsa OPC ήταν τρίτο με χρόνο 8:40. Τελευταίο ήρθε το S1 της Audi, με χρόνο 8:41.
Ούτε βέβαια τα Ibiza Cupra και Polo GTI, δεν έχουν τη δύναμη και την τεχνολογία για να ορίσουν ένα σημείο αναφοράς χρόνου στην πρασινη κόλαση. Η Renault έχει μια μακρά ιστορία παραγωγής γρήγορων αυτοκινήτων, ιδίως στον τομέα των μικρών.
Πολλοί πίστευαν ότι το παλιό σπορ πνεύμα πέθανε όταν εγκαταστάθηκε από τους μηχανικούς της Renaultsport ένα διπλού συμπλέκτη κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά η φλόγα αναζωπυρώθηκε από αυτό το τελευταίο επίτευγμα.