Στα εγκαίνια του κινεζικού εργοστασίου της Renault ο Πρόεδρος Carlos Ghosn δήλωσε ότι δεν ήταν ικανοποιημένος από τις πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων στη χώρα. Το 2015, η τοπική έκδοση Venucia E30(Nissan Leaf) πούλησε μόλις 1273 , με τις τιμές να ξεκινούν από 242.800 γιουάν (36.900 δολάρια).
Γνωρίζουμε ότι η τιμή είναι ένα μειονέκτημα. Για μένα, η λύση είναι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με πολύ χαμηλό κόστος,
είπε, προσθέτοντας ότι η Renault-Nissan θα ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός προσιτού ηλεκτρικού αυτοκίνητου, αλλά είναι αναγκαίο να καθορίσουν τι θέλουν οι Κινέζοι πελάτες.
Πρέπει να εργαστούμε για το καλύτερο συμβιβασμό μεταξύ αποδεκτής λύσης και χαμηλότερη δυνατή τιμή,
πρόσθεσε.
Η Renault θα πωλήσει επίσης το ηλεκτρικό Fluence (σχετικό άρθρο) στην Κίνα από το 2017, κάτω το κινεζικό εμπορικό σήμα της Dongfeng, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της κινεζικής εταιρείας. Το μοντέλο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Wuhan με μέρη που θα εισάγονται από το κορεατικό εργοστάσιο της Renault Samsung. Αναμένετε ότι θα πουλήσει μερικές χιλιάδες αντίτυπα το χρόνο.
Η Κινεζική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων υποστηρίζεται από κρατικές επιχορηγήσεις. Το κράτος αναμένει να φθάσει τα 5 εκατομμύρια ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά οχήματα το 2020. Ο Χου Xindong, επικεφαλής της κοινοπραξίας μεταξύ της Renault και της Dongfeng, αναφέρει ότι η αγορά είναι «παθητική», που σημαίνει ότι επηρεάζεται περισσότερο από τις επιδοτήσεις από ό,τι από τις επιλογές των καταναλωτών.