Η Renault Samsung Motors ξεκίνησε την νέα SM6 στη Νότια Κορέα. Όπως ίσως θα έχετε ήδη παρατηρήσει, είναι μια facelifted έκδοση του sedan του Ευρωπαϊκού Renault Talisman με τα λογότυπα της RSM και άλλα δευτερεύοντα τσιμπήματα. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες εκπλήξεις κάτω από το καπό.
Το νέο μοντέλο έχει κάνει εξαιρετικό ξεκίνημα στις προ-παραγγελίες με 4.000 μέσα σε μόλις 5 ημέρες(8 – 13/2).
Η Renault αποκάλυψε το Talisman τον Ιούλιο του 2015. Μισό χρόνο αργότερα, η κορεατική έκδοση του μεσαίου μεγέθους sedan κάθεται μεταξύ του SM5 (γνωστό ως Latitude στην Ευρώπη) και την μεγάλου SM7.
Με βάση τις απαιτήσεις του τυπικού οδηγού της Νότιας Κορέας, η Samsung έχει τοποθετηθεί το SM6 με μια αποκλειστική γκάμα κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων που το διαφοροποιούν από τον Ευρωπαίο ομόλογό του.
Η SM6 έχει οριστεί να θέσει ένα νέο πρότυπο στην μεσαίου μεγέθους αγορά sedan της Κορέας,
δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Samsung Francois Provost κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης στο ντεμπούτο του μοντέλου στα μέσα μαζικής ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πτήσεων και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Hanseo. Ελπίζει ότι θα εκτοξεύσει την εταιρεία στο νούμερο 3 της αγοράς.
Από πλευράς κινητήρων τώρα, φέρει τους εξής: 2-λίτρων GDI, 1,6-λίτρων turbo GDI, 2-λίτρων LPLi, και έναν πετρελαιοκινητήρα 1.5-λίτρων.
Ο κινητήρας 1.6 Turbo GDI παράγει 190 PS και 26,5 kg-m ροπής (260 Nm). Αυτό είναι 10 ίπποι λιγότεροι από το Talisman, με το 7-τάχυτο κιβώτιο EDC να παραμένει.
Ο 2.0 GDI είναι ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας με 150 PS και 20,6 kg-m (202 Nm) ροπής, και αυτός σε συνδυασμό με το 7-τάχυτο EDC. Τα πράγματα γίνονται πραγματικά περίεργα με τον κινητήρα LPLi που μπορούμε μόνο να υποθέσουμε ότι λειτουργεί με φυσικό αέριο. Παράγει 140 PS εχει ελαφρώς λιγότερη ροπή από τον 2λιτρο, συνδυαζόμενο με ένα κιβώτιο ταχυτήτων CVT!
Τέλος, ο ντίζελ κινητηρας του SM6 ο 1.5 δεν υπάρχουν διαθέσιμες λεπτομέρειές ακόμη γιατί θα φτάσει αργότερα μέσα στο 2016. Ωστόσο, η Renault Samsung υπόσχεται ήδη αριθμούς κατανάλωσης που δεν έχουμε δει ποτέ σε αυτή την κατηγορία.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η οθόνη αφής και το σύστημα R-Link έχουν διατηρηθεί. Ωστόσο, η SM6 δεν έχει το all-wheel σύστημα διεύθυνσης του Talisman (4Control).