Πέρασε μια εβδομάδα που η Alpine κέρδισε για δεύτερη συνεχόμενη φορά τον τίτλο του πρωταθλητή Ευρώπης στο πρωτάθλημα Αντοχής (Διαβάστε σχετικό θέμα). Η σπορ μάρκα του ομίλου Renault έχει επαρκώς αποδείξει την αξία της στην ευρωπαϊκή σκηνή. Έχει έρθει η ώρα να ανεβάσουν ταχύτητα και να αντιμετωπίσουν κάτι μεγαλύτερο: το παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Η Alpine και η Signatech-Alpine επιβεβαίωσαν την πρόθεσή τους να πάρουν μέρος με ένα αυτοκίνητο το 2015 στο WEC και στο ELMS. Ο στόχος είναι απλός: χτίζεται η φήμη της Alpine σε παγκόσμιο επίπεδο και υπερασπίζεται τους τίτλους της σε Ευρωπαϊκό έδαφος. Η Alpine ελπίζει, επίσης, να έχει δύο αυτοκίνητα στις 24 Ώρες του Le Mans το 2015.
“Το λανσάρισμα της νέας Berlinetta – στις αρχές του 2016 – θα πρέπει να συμπεριληφθεί στις μελλοντικές προκλήσεις του 2015», είπε ο Bernard Ollivier, Διευθυντής της Alpine στο Autonewsinfo.com.
“Ενδιαφερόμαστε για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αντοχής (WEC). Οι χώρες οπως η Κίνα, η Ιαπωνία, και οι χώρες του Κόλπου ενδιαφέρουν την μάρκα. Έτσι σκεφτήκαμε με τον Philippe Sinault την ιδέα να έχουμε ένα αυτοκίνητο στο WEC και στο ELMS, και δύο Alpine στο Le Mans. Αλλά αυτό βέβαια θα εξαρτηθεί από τους προϋπολογισμούς. “
Ο Philippe Sinault, επικεφαλής της ομάδας Signatech, η ομάδα που ασχολείται με το πρόγραμμα της Alpine στο ELMS, ανέφερε στην ιστοσελίδα Endurance-info.com ότι η απόφαση θα ληφθεί στα τέλη του Νοεμβρίου 2015 σχετικά με το περιεχόμενο του προγράμματος της μάρκας.
“Θα πρέπει να περιμένουμε το 2015. Θα ξέρουμε περισσότερα τέλη Νοεμβρίου. Αυτό που είναι βέβαιο, είναι ότι είμαστε μπροστά από το χρονοδιάγραμμα σε σχέση με πέρυσι. Απαιτείται ηρεμία. Το πρόγραμμα του 2015 μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητο στο FIA WEC και ένα στο ELMS. θα πρέπει να συζητηθεί με τους εταίρους », ανέφερε.
Η Alpine θέλει να συνεχίσει στην κατηγορία LMP2 για το 2015, αλλά δεν έχει επιλέξει σασί. Η χρήση του παρόντος σασί της ORECA σε συνδυασμό με την γήρανση του δεν ειναι επί του παρόντος αυτό που θελουν. Το να κατασκευάσει το δικό της σασί δεν είναι στο πρόγραμμα.
“Είδαμε φέτος ότι το σασί της ORECA σχεδιάστηκε με τεχνολογία και ήταν ακόμη ανταγωνιστικό, αλλά εξετάζονται άλλες επιλογές μέχρι και στη μετάβαση σε ένα κλειστό σασί”, είπε ο επικεφαλής της ομάδας Signatech-Alpine.
«Το ιδανικό θα ήταν να κατασκευάσουμε το δικό μας σασί, αλλά δεν είναι κάτι που επί του παρόντος μπορεί να γίνει.”
Σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα μπορεί, λαμβάνοντας υπόψη τη στρατηγική της Alpine στον τομέα του μάρκετινγκ και ως εκ τούτου στην εμπλοκή της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι το μέλλον της μάρκας φαίνεται να συνδυάζεται με τους αγώνες αντοχής. Μένει να δούμε τις λεπτομέρειες. Μια δέσμευση για την κατηγορία LMP1 (μαζί με Porsche Audi, Toyota και Nissan σύντομα) και στην κατηγορία GT εξετάζονται σοβαρά.
“Είναι πάρα πολύ νωρίς για ένα τέτοιο σχέδιο (Alpine GT,)”, δήλωσε ο Philippe Sinault στο Endurance-info.com. “Σε περίπτωση που συμβεί αυτό, η ιδέα είναι σίγουρα προς την κατεύθυνση της κατηγορίας GTE παρά στην GT3, επειδή υπαρχει ο πόθος των 24 ωρών του Le Mans.
Η Alpine συνδέεται με το Le Mans.” Όσο για την μεγάλη κατηγορία LMP1, ο Γάλλος επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον τους. “Η Alpine, στην κατηγορία LM P1 ειναι ένα ερώτημα που πρέπει να θέσω. Ωστόσο, είναι πρόωρο να προβεί σε μια τέτοια προβολή. Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι η Alpine θα είναι εκεί για πολυ καιρό.», κατέληξε.
Η Alpine στην κατηγορία LMP1 σίγουρα θα είχε ως αποτέλεσμα την έναρξη της μάρκας στην σκηνή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Θα μπορούσε να επωφεληθεί από την γνώση της Nissan (σε αυτή την κατηγορία το 2015) και της Renault Sport F1 για να αναπτύξει ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων, ωστόσο, η Alpine επιθυμεί σταθερά βήματα και έχει δίκιο: η επιτυχία που σημειώθηκε το 2013 και το 2014 στο ELMS παρέχουν ήδη μια καλή εικόνα για την μάρκα και τους φανς της με την ούτως ή άλλως, επιστροφή της μάρκας. Στο Dieppe οι προοπτικές για το μέλλον είναι αυτές που τους κάνουν ευτυχισμένους. Πολύ περισσότερο!
Photo: Hallsy01