Renault News
Renault Διεθνή

Απεβίωσε ο “πατέρας” των Logan, Sandero, Duster και Kwid

Ερχόμενος από τη Renault στη Dacia το 2001, ο Gérard Detourbet θεωρείται ο “πατέρας” της σειράς αυτοκινήτων χαμηλού κόστους της Renault με μοντέλα όπως τα Logan, Sandero, Duster και Kwid. Πέθανε στην ηλικία των 73 ετών.

Η Renault έχασε τον άνθρωπο που έδωσε ζωή στο λεγόμενο οικονομικό αυτοκίνητο εντός του Ομίλου, αν και ήταν άγνωστος στο ευρύ κοινό. Κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στα μαθηματικά, ο Jacques Detourbet πέθανε στην ηλικία των 73 ετών. Ξεκίνησε τη σταδιοδρομία του στη Renault το 1971 σε ηλικία 25 ετών, αφού κατείχε διάφορες διευθυντικές θέσεις, το 2001 προσχώρησε στη ρουμανική θυγατρική Dacia, ως Διευθυντής Βιομηχανικής Ανάπτυξης και Οχημάτων.

Πρόσφατα κατείχε τη θέση του Αντιπροέδρου της Συμμαχίας Renault Nissan Mitsubishi, υπεύθυνος για πρωτοποριακές καινοτομίες.

Ήταν κατά τη διάρκεια της δουλειάς του στη Dacia που επόπτευε την ανάπτυξη μιας σειράς χαμηλού κόστους οχημάτων, με τιμές που θα άρχιζαν πολύ κάτω από τα 10.000 ευρώ, μια επαναστατική ιδέα που επινόησε ο τότε διευθύνων σύμβουλος της Renault Louis Schweitzer στην οποία πολύ λίγοι πίστευαν αρχικά, αλλά που ήταν πολύ επιτυχής.

Σχεδόν 50 χρόνια καριέρας στη Renault

Είναι πολύ συγκινητικό το γεγονός ότι η Renault έμαθε για το θάνατο του Gérard Detourbet”, δήλωσε η CEO της Renault Clotilde Delbos σε ένα μήνυμα που δημοσιεύτηκε στο LinkedIn. “Με σχεδόν 50 χρόνια καριέρας στην Renault (…), υπήρξε βασικός παίκτης σε πολλά από τα προτζεκτ της εταιρείας”. Οραματιστής (…), ανακάλυψε την έννοια του προσιτού οχήματος “, είπε, απευθύνοντας” ειλικρινή συλλυπητήρια “ στην οικογένειά και τους αγαπημένους του.

Σχεδιασμένη αρχικά για τις αναδυόμενες χώρες, η λεγόμενη σειρά οχημάτων “Global Access” έχει επίσης βρει ένα σημαντικό σημείο πώλησης στη Δυτική Ευρώπη, όπου τα οχήματα της διατίθενται στο εμπόριο με τη σήματα Dacia και είναι από τα κορυφαία οχήματα σε πωλήσεις στην αγορά. Τα οχήματα χαμηλού κόστους, τα οποία αποτελούν μια πλήρη σειρά μοντέλων (Logan, Sandero, Duster και Kwid) αντιπροσωπεύουν σήμερα το 35% των παγκόσμιων πωλήσεων του ομίλου Renault. Έχουν γίνει ένας πυλώνας κερδοφορίας και διεθνοποίησης.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies