Renault News
RenaultRenault–Nissan-MitsubishiΔιεθνή

Αυτόνομα οχήματα: Η Renault-Nissan ανακοινώνουν μια συνεργασία με τη Waymo (Google)

Ο πραγματικός πρωτοπόρος της αυτόνομης οδήγησης δεν είναι κατασκευαστής αυτοκινήτων: είναι ένας γίγαντας της τεχνολογίας. Η Google, με το προτζεκτ Waymo, μόλις υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με τη Renault-Nissan-Mitsubishi, σφίγγοντας έτσι τους δεσμούς μεταξύ του κόσμου της υψηλής τεχνολογίας και του αυτοκινήτου.

Η συμφωνία εξακολουθεί να είναι λίγο «ασαφής» στην περιγραφή της, αλλά απεικονίζει τέλεια αυτά που θα συνδέουν το αυτοκίνητο, τον κόσμο της υψηλής τεχνολογίας και του υπολογιστή σε μερικά χρόνια. Η Google και η Renault-Nissan-Mitsubishi ανακοίνωσαν σήμερα συμφωνία συνεργασίας “για μια πρώτη φάση εξερεύνησης που καλύπτει όλες τις πτυχές των αυτόνομων υπηρεσιών κινητικότητας για τη μεταφορά ανθρώπων και την παράδοση αγαθών στη Γαλλία και τη Ιαπωνία.

Εν ολίγοις, ο στόχος αυτής της συμφωνίας είναι να συγκεντρώσει τα δυνατά σημεία και τις δεξιότητες των τριών εταίρων. Ως πρώτο βήμα, θα πρέπει, σύμφωνα με το ανακοινωθέν της συμμαχίας, να προχωρήσουν στην “αξιολόγηση των ευκαιριών της αγοράς”.

Στη συνέχεια, θα διεξαχθούν ερευνητικές εργασίες σχετικά με “εμπορικά, νομικά και ρυθμιστικά θέματα σχετικά με τις προσφορές υπηρεσιών κινητικότητας …”

Και πάλι, κατά τη μετάφραση, καταλαβαίνουμε ότι θα είναι επίσης απαραίτητο να μελετηθούν αν από εμπορικής άποψης, η ανάπτυξη αυτών των υπηρεσιών θα ήταν κερδοφόρες. Αλλά και υπό ποιες ρυθμιστικές συνθήκες όλα αυτά θα συμβούν. Φυσικά, υπάρχουν σημαντικά ζητήματα όσον αφορά την αυτονομία των οχημάτων, όπως εκείνα που σχετίζονται με την ευθύνη των οδηγών, των κατασκευαστών, των OEM που παρέχουν σύστημα και λογισμικό. Τι μπορεί να κάνει ένα αυτόνομο όχημα νομίμως; Πόσο μακριά μπορεί να δράσει μόνος του;

Για πρώτη φορά, οι αναλύσεις αυτές θα πραγματοποιηθούν στη Γαλλία και την Ιαπωνία, όπου βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία της Renault και της Nissan. Στο τέλος, θα μελετηθούν και άλλες αγορές “εκτός από την Κίνα”, ανέφερε η δήλωση. Έτσι, η Κίνα δεν θα δικαιούται αυτόνομες υπηρεσίες κινητικότητας; Για τη διεξαγωγή αυτών των μελετών θα δημιουργηθούν “κοινοπραξίες” της συμμαχίας, αφιερωμένες σε αυτή την διερευνητική προσέγγιση.

Θα πρέπει να θυμόμαστε ότι η Waymo είναι σήμερα ένας από τους ηγέτες της αυτονομίας στην παγκόσμια αγορά, με περισσότερα από 16 εκατομμύρια χιλιόμετρα που καλύπτονται από πρωτότυπα, συμπεριλαμβανομένων των Chrysler Pacifica, στις Ηνωμένες Πολιτείες, σε 25 διαφορετικές πόλεις. Η εταιρεία “σχεδόν” ταξίδεψε επιπλέον 11 εκατομμύρια χιλιόμετρα σε προσομοιωτή.

Η Renault δεν αναφέρει την εισαγωγή του συστήματος Waymo στα επιβατικά αυτοκίνητα, μάλλον μιλά για «ανάπτυξη μακροπρόθεσμων επικερδών αυτόνομων υπηρεσιών κινητικότητας». Μπορούμε λοιπόν να φανταστούμε αυτόνομα λεωφορεία ή οχήματα σε carsharing και χωρίς οδηγό για το μέλλον.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies