Renault News
RenaultΔιεθνήΗλεκτρικά

Black Swan, το πρώτο ηλεκτρικό σκάφος με μπαταρίες της Renault

Σήμερα, η εταιρεια Seine Alliance αποκαλύψε το Black Swan, το πρώτο ηλεκτρικό σκάφος που σχεδιάστηκε ειδικά για ιδιωτικές ή επαγγελματικές κρουαζιέρες στο Σηκουάνα (Παρίσι) που θα εξοπλιζεται με ανακατασκευσμένες μπαταρίες της Renault. Ο στόχος της Seine Alliance και των εταίρων της – Renault και Green-Vision – είναι να είναι σε θέση να αποδείξει την αποτελεσματικότητα ενός μοντέλου βασισμένου στην αρχή της κυκλικής οικονομίας, προκειμένου να την αναπαραγάγει και να δημιουργήσει συνέργειες μεταξύ των διαφόρων παραγόντων κινητικότητας.

Κυκλική οικονομία, άνεση και ασφάλεια

Το Black Swan είναι εξοπλισμένο με δύο πλήρως ανεξάρτητες, αυτόνομες, 100% ηλεκτρικές γραμμές πρόωσης. Αυτός ο πλεονασμός σημαίνει ιστιοπλοΐα χωρίς ανησυχία.

Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που έχουν ληφθεί από τα ηλεκτρικά οχήματα της Renault μόλις φτάσουν στο τέλος της “πρώτης ζωής τους στο αυτοκίνητο” επανακατασκευάζονται και επαναπροσδιορίζονται και τοποθετούνται κάτω από τα πλευρικά καθίσματα του σκάφους σε 4 θήκες από ανοξείδωτο ατσάλι που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την εξασφάλιση ασφαλών και στεγανών συνθηκών λειτουργίας. Έτσι αποφεύγεται η ενέργεια και οι πρώτες ύλες που απαιτούνται για την παραγωγή νέων μπαταριών.

Είμαστε υπερήφανοι που συνβάλαμε στο πρότζεκτ Black Swan μαζί με τη Seine Alliance και την Green-Vision. Για άλλη μια φορά, αυτή η προσέγγιση έχει δείξει ότι οι μπαταρίες από τα ηλεκτρικά οχήματα που χρησιμοποιούνται στη δεύτερη ζωή τους ως μονάδες αποθήκευσης ενέργειας αποτελούν ένα σημαντικό μοχλό για την επιτάχυνση της ενεργειακής μετάβασης, λέει ο Gilles Normand, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Ηλεκτρικών Οχήματων της Groupe Renault .

Κάθε έλικα συνδέεται με δύο συστοιχίες συστοιχιών που έχουν ονομαστική ισχύ 10kW (20kW στη μέγιστη ισχύ), η οποία επιτρέπει εύκολα στο σκάφος να φτάσει στις συνήθεις ταχύτητες πλεύσης (υπάρχει ένα όριο ταχύτητας που ισχύει στο Σηκουάνα στο Παρίσι). Συνολικά, οι μπαταρίες ζυγίζουν 278 kg, η οποία είναι ελαφρύτερη από τη δεξαμενή καυσίμου που τοποθετείται στο σκάφος όταν τροφοδοτείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το κύτος, με τις δυναμικές γραμμές και τον διαχρονικό σχεδιασμό του Ιταλού σχεδιαστή, Tullio Abbate, έχει διατηρηθεί, αλλά δεν έχει ούτε εξωλέμβιες όσο και εσωτερικούς κινητήρες. Η πρόωση και η περιστροφή παρέχονται από υποβρύχιες κατευθυντικές μονάδες (γνωστές ως λοβοί). Πρόκειται για μια τεχνική εξέλιξη που δίνει στο σκάφος ένα πιο κομψό προφίλ και καθιστά δυνατή τη βελτιστοποίηση της εργονομίας του θαλάμου οδήγησης, ώστε να διευκολύνει τη διεύθυνσή του και να εξασφαλίσει μέγιστη άνεση στους επιβάτες καθώς το σκάφος ολισθαίνει σιωπηλά. Και αυτοί οι επιβάτες μπορούν να απολαύσουν κρουαζιέρες 2 ωρών μετά από χρόνο φόρτισης μόλις 2 με 3 ώρες.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies