Renault News
Motorsports Renault Sport

Catalunya RX: Έλαμψε ο Cyril Raymond με το Clio R.S. RX

Ο δεύτερος γύρος του πρωταθλήματος που έλαβε μέρος στη Βαρκελώνη ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Οι οδηγοί της GCK Academy, με τα Clio, είχαν ένα πολύ καλό αγώνα, λαμβάνοντας υπόψη πως είναι η πρώτη τους χρονιά στο πρωτάθλημα και μόλις ο δεύτερος αγώνας που συμμετείχαν. Αντίθετα οι οδηγοί της GC Kompetition με τα Megane αντιμετώπισαν δυσκολίες που τους στέρησαν τη δυνατότητα να πετύχουν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

GCK Academy (Clio R.S. RX)
Cyril Raymond P5 / Guillaume De Ridder P11

Ο Cyril Raymond με το Clio έκανε έναν πολύ καλό αγώνα και κατάφερε να φτάσει στον τελικό και να καταλάβει τη 5η θέση στη μόλις δεύτερη συμμετοχή του στο πρωτάθλημα. Ο νεαρός φάνηκε πολύ ενθουσιασμένος και αυτό μπορεί να διαπιστωθεί στις δηλώσεις που έκανε μετά τον αγώνα:

“Είχαμε ένα σχεδόν τέλειο Σαββατοκύριακο – η πέμπτη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είναι πολύ μεγάλο επίτευγμα για μένα, είναι φοβερό αποτέλεσμα! Το να βρίσκομαι στους πρώτους πέντε σε έναν αγώνα World RX είναι τρελό. Χωρίς την υποστήριξη της ομάδας δεν θα το είχα καταφέρει αυτό, πιστέψαμε μέχρι το τέλος, πάντα πιστεύαμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Οι μηχανικοί έκαναν καταπληκτική δουλειά στο Clio R.S. RX, είμαι πραγματικά χαρούμενος για την ομάδα η οποία το άξιζε αυτό μετά από τόσους μήνες σκληρής δουλειάς. Βρίσκονται πάντα στο πλευρό μας, μας στηρίζουν πλήρως και είναι ένα μεγάλο αποτέλεσμα για όλη την ομάδα, μια μεγάλη νίκη για τον δεύτερο μόλις αγώνα μας. Πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι, το πρωτάθλημα έχει ακόμα πολύ δρόμο αλλά είναι μόλις ο δεύτερος γύρος στη πρώτη μου χρονιά στο World RX.”

Ο έτερος οδηγός της GCK Academy, Guillaume De Ridder, κατάφερε να φτάσει μέχρι τον ημιτελικό παρόλο που στο Q1 χρειάστηκε να εκτελέσει τον joker lap δύο φορές, ως ποινή, καθώς ξεκίνησε πριν ανάψει το πράσινο φως της εκκίνησης. Κατέλαβε συνολικά την 11η θέση στον αγώνα.

GC Kompetition (Megane R.S. RX)
Guerlain Chicherit P9 / Anton Marklund P14

Οι οδηγοί της GC Kompetition δεν είχαν και το καλύτερο διήμερο που θα μπορούσαν. Ο Guerlain Chicherit ξεκίνησε πολύ καλά στο Q1 αλλά κατά τη διάρκεια των Q2 αντιμετώπισε προβλήματα με τη μονάδα ισχύος του Megane. Κατάφερε να κερδίσει τη θέση που οδηγούσε στα ημιτελικά αλλά εκεί δεν μπόρεσε να πάρει το εισιτήριο για τον τελικό, μένοντας στην 9η θέση. O ίδιος δήλωσε:

“Ήταν ένα Σαββατοκύριακο με πολλά σκαμπανεβάσματα για εμάς – είχαμε καλό ρυθμό και καλές εκκινήσεις αλλά δυστυχώς είχαμε και κάποια τεχνικά προβλήματα που εμφανίστηκαν ξανά ακολουθώντας μας από το Abu Dhabi, τα οποία δεν είχαμε προλάβει να τα διορθώσουμε πλήρως. Συνολικά είχαμε ένα καλό πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα για τη σεζόν και η σκληρή δουλειά της ομάδας αρχίζει να εμφανίζεται πλέον. Έχοντας τρία αυτοκίνητα στα ημιτελικά και τον πρώτο τελικό για τη νέα μας ομάδα GCK Academy, είναι ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα. Θα είμαστε απασχολημένοι πλέον ώστε να μπορέσουμε να έχουμε έτοιμα και τα τέσσερα αυτοκίνητα για το Βέλγιο, ώστε να πετύχουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.”

Ο Anton Marklun είχε ξεχωρίσει στο προηγούμενο αγώνα αλλά στην Ισπανία η κακή μέρα φάνηκε από το ξεκίνημα. Τα μηχανικά προβλήματα που παρουσιάστηκαν στο αυτοκίνητό του δεν του επέτρεψαν ούτε να εκκινήσει στο Q1. Έκανε υπερπροσπάθεια στα επόμενα προκριματικά που ακολούθησαν αλλά το γεγονός πως δεν σημείωσε βαθμό στο Q1, δεν του επέτρεψε να πετύχει κάτι παραπάνω.

Επόμενος αγώνας στο Βέλγιο 11 Μαΐου.

Ακολουθούν οι Βαθμολογίες σε Οδηγούς και Κατασκευαστές:

Μην χάσεις...