Σύμφωνα με τα νέα πρότυπα για την καταπολέμηση της ρύπανσης, τα Dacia Sandero, Logan, Duster θα αφήσουν τους παλιούς κινητήρες τους για πιο μοντέρνα μπλοκ, και ειδικότερα τον 1.3 TCe και το νέο 1.5 dCi. Μια έκδοση βενζίνης που σχετίζεται με το κιβώτιο EDC μελετάται επίσης στο Duster.
Είτε πρόκειται για χαμηλό κόστος είτε γενικά, όλοι οι κατασκευαστές πρέπει να συμμορφώνονται με τα νέα πρότυπα Euro 6.C, το οποίο θα ισχύει για όλα τα οχήματα από την 1η Σεπτεμβρίου 2018.
Δύο νέοι βενζινοκινητήρες
Εμφανίστηκε στο ανανεωμένο Dacia Sandero το 2016, το ατμοσφαιρικό μπλοκ 1,0 SCe των 75 ίππων θα συνεχίσει την καριέρα του, λαμβάνοντας κάποιες μικρές εξελίξεις. Υπενθυμίζεται ότι η εγκατάσταση φίλτρου σωματιδίων (GPF) σε βενζινοκινητήρες αφορά μόνο μονάδες με υπερσυμπιεστή με άμεση έγχυση, η καύση των οποίων δημιουργεί σωματίδια.
Ως εκ τούτου, ο 0,9 TCe των 90 ίππων (που γεννήθηκε το 2012) θα δώσει τη σκυτάλη σε ένα νέο τριών κυλίνδρων 1.0 turbo 100 hp (HR10) (διαβάστε περισσότερα) που προέρχεται από το νέο 1.3 TCe. Θα εγκαινιαστεί από το Nissan Micra και στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθεί από τη Dacia και τη Renault το 2019. Σύμφωνα με τον Philippe Brunet (επικεφαλής της μηχανικής ανάπτυξης της Συμμαχίας Renault-Nissan), αυτό το μπλοκ θα έχει δύο τύπους έγχυσης (έμμεσες και άμεσες) εξαρτάται από την έκδοση.
Στο νέο Duster, ο 1.2 TCe των 125 hp θα αντικατασταθεί στο τέλος του έτους από το 1.3 TCe (HR13). Θα μπορούσε να είναι 115 hp ή 130 hp, με την δεύτερη γενιά του SUV πιθανώς να διατηρεί την τελευταία έκδοση επειδή έχει το πλεονέκτημα ότι είναι διαθέσιμο με το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη EDC. Μια εξέλιξη στην οποία η Dacia δουλεύει, και επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια του Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Ο 1.5 dCi θα επανεξεταστεί σε βάθος
Στα ντίζελ, ο 1.5 dCi θα αναθεωρηθεί σε βάθος με την υιοθέτηση ενός συστήματος επεξεργασίας καταλυτικού ΝΟχ SCR. Οι άλλες τροποποιήσεις αφορούν την έγχυση που φτάνει στα 2000 bar (αντί για το 1600), την επεξεργασία της ανακυκλοφορίας αερίου και την υιοθέτηση κεφαλών εμβόλου αλουμινίου. Ένας κινητήρας που έχει ήδη παρουσιαστεί στη νέα Mercedes A Class, κυκλοφόρησε το Μάιο. Σημειώστε ότι ο 1.5 dCi 2018 θα έχει μόνο δύο ιπποδυνάμεις (85 και 115 hp) αντί για τρεις πριν (75, 90 και 110 hp).
Χρονοδιάγραμμα
Εάν αυτοί οι νέοι κινητήρες εγκριθούν όλοι πριν από την 1η Σεπτεμβρίου, η εμπορευματοποίηση διαφόρων μοντέλων θα κατανεμηθεί στο τέλος του 2018 ή στην αρχή του επόμενου. Αυτές οι νέες εκδόσεις θα πρέπει να παρουσιαστούν τον Οκτώβριο στο περίπτερο της Dacia στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.
Source: largus.fr