Το Dacia Duster είναι τώρα διαθέσιμο με το νέο κινητήρα 1,0 TCe 100, το τελευταίο κινητήριο σύνολο που δημιουργήθηκε από τη Συμμαχία. Κατασκευασμένος στο εργοστάσιο Pitesti στη Ρουμανία, ο TCe 100 είναι ένας κινητήρας νέας γενιάς που μειώνει σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου και ενισχύει σημαντικά την απόδοση. Οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση καυσίμου του Duster TCe 100 είναι κατά 18% χαμηλότερες από ότι με τον απερχόμενο κινητηρα SCe 115 που αντικαθιστά, κατατάσσοντάς της στην κορυφή της κατηγορίας του όσον αφορά τους βενζινοκινητήρες. Ξεκίνησε στη Γαλλία στις 30 Ιουλίου 2019, ο TCe 100 είναι διαθέσιμος στα επίπεδα εξοπλισμού Access και Essentiel του Duster.
Το Duster συνεχίζει να διατίθεται με τους κινητήρες ντίζελ Blue dCi 95 και Blue dCi 115 και τους βενζινοκινητήρες TCe 130 GPF και TCe 150 GPF.
TCe 100: κινητήρας νέας γενιάς
Εξοπλισμένος με ιμάντα χρονισμού, ο νέος υπερτροφοδοτούμενος 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας με έμμεση έγχυση είναι ελαφρύτερος και πιο συμπαγής. Ο TCe 100 διαθέτει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες, όπως στροβιλοσυμπιεστή με ηλεκτρικά ελεγχόμενη θύρα wastegate, μια εξάτμιση εν μέρει ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής και επίστρωση ψεκασμού.

Duster TCe 100: περισσότερη ροπή για μια ενεργητική κίνηση
Σε συνδυασμό με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 ταχυτήτων, ο νέος TCe 100 φέρνει τους οδηγούς ακόμα πιο ευέλικτους τόσο στην πόλη όσο και έξω στον ανοιχτό δρόμο.
Με ισχύ 100 hp (74 kW) και ροπή 160 Nm, διαθέτει μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση και βελτιωμένη ικανότητα απόκρισης χάρη στο turbo. Το νέο μοτέρ προσφέρει τη μέγιστη ευχαρίστηση στο τιμόνι μέσω της αυξημένης ροπής, διαθέσιμη από τις χαμηλότερες στροφές του κινητήρα για πιο ζωντανή ανάσυρση.
Duster: το κορυφαίο C-segment SUV στη Γαλλία το 2019
Ένα βασικό μοντέλο μάρκας της Dacia, με πάνω από 1.515.000 πωλήσεις παγκοσμίως από το 2010, συνεχίζει να καταρρίπτει τα ρεκόρ του.
Για άλλη μια φορά φέτος, το Duster έχει διατηρήσει τη θέση του ως το C-SUV με τις καλύτερες πωλήσεις, με συνολικά 28.000 μονάδες μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου 2019 στην Γαλλία.
Engine technical data | TCe 100 | |
Emissions standard | Euro 6 | |
Fuel | Petrol | |
Fiscal rating (hp) | 5 | |
Max. power kW EEC (hp) rpm | 74 (100) / 5000 | |
Max. torque kW EEC (m.kg) rpm | 160 / 2750 | |
Injection type | Sequential multipoint | |
Capacity (cm3) | 999 | |
Number of cylinders / valves | 3 / 12 | |
Timing | Belt | |
Particulate filter | No | |
Stop & Start | Yes | |
Certification protocol | WLTP | |
Eco Mode | Yes | |
Fuel tank capacity (l) | 50 | |
Combined-cycle fuel consumption (l/100km) (V-Low/V-High) | 5.5 | 5.6 |
CO2 emissions (1) (g/km) (V-Low/V-High) | 125 | 127 |
Max speed (km / h) / 0-100 km/h (s) | 168 / 12.5 | |
400 m / 1000 m standing start (s) | 18.8 / 34.3 | |
Transmission | 4×2 | |
Gearbox | Manual | |
Number of gears | 5 | |
Steering | Electrically assisted | |
Turning circle curb to curb (m) | 10.72 | |
Front: ventilated disc (VD) / diameter (mm) | (VD) 280 | |
Rear: drum (D) / diameter (inches) | (D) / 9 | |
16” tires (dimensions) | 215 / 65 R16 | |
17” tires (dimensions) | 215 / 60 R17 | |
Rolling resistance category |
A(6.5 kg/t) and B(7.5 kg/t) for 16” B(6.9 kg/t) and B(7.5kg/t) for 17″ | |
Unladen curb weight min. / max. | 1191 / 1275 | |
Gross train weight | 2825 | |
Maximum authorized laden weight | 1725 | |
Payload (2) min. / max. | 450 / 534 | |
Maximum braked towable weight | 1100 | |
Maximum unbraked towable weight | 630 | |
Min. boot volume under luggage shelf with repair kit/with spare tire, ISO 3832 (dm3 VDA) | 445 / 445 | |
Max. boot volume rear bench folded with repair kit/with spare tire, ISO 3832 (dm3 VDA) | 1478 / 1478 | |
Min. boot volume under luggage shelf with repair kit/with spare tire (l) | 478 / 478 | |
Max. boot volume rear bench folded with repair kit/with spare tire (l) | 1623 / 1623 |
(1) NEDC BT (2) Payload for minimum equipment level