Renault News
DaciaDusterΔιεθνήΕιδήσεις

Dacia Duster: Ντεμπούτο κάνει ο νέος 1,0 Tce 100

Το Dacia Duster είναι τώρα διαθέσιμο με το νέο κινητήρα 1,0 TCe 100, το τελευταίο κινητήριο σύνολο που δημιουργήθηκε από τη Συμμαχία. Κατασκευασμένος στο εργοστάσιο Pitesti στη Ρουμανία, ο TCe 100 είναι ένας κινητήρας νέας γενιάς που μειώνει σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου και ενισχύει σημαντικά την απόδοση. Οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση καυσίμου του Duster TCe 100 είναι κατά 18% χαμηλότερες από ότι με τον απερχόμενο κινητηρα SCe 115 που αντικαθιστά, κατατάσσοντάς της στην κορυφή της κατηγορίας του όσον αφορά τους βενζινοκινητήρες. Ξεκίνησε στη Γαλλία στις 30 Ιουλίου 2019, ο TCe 100 είναι διαθέσιμος στα επίπεδα εξοπλισμού Access και Essentiel του Duster.

Το Duster συνεχίζει να διατίθεται με τους κινητήρες ντίζελ Blue dCi 95 και Blue dCi 115 και τους βενζινοκινητήρες TCe 130 GPF και TCe 150 GPF.

TCe 100: κινητήρας νέας γενιάς

Εξοπλισμένος με ιμάντα χρονισμού, ο νέος υπερτροφοδοτούμενος 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας με έμμεση έγχυση είναι ελαφρύτερος και πιο συμπαγής. Ο TCe 100 διαθέτει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες, όπως στροβιλοσυμπιεστή με ηλεκτρικά ελεγχόμενη θύρα wastegate, μια εξάτμιση εν μέρει ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή, διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής και επίστρωση ψεκασμού.

TCe 100

Duster TCe 100: περισσότερη ροπή για μια ενεργητική κίνηση

Σε συνδυασμό με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 ταχυτήτων, ο νέος TCe 100 φέρνει τους οδηγούς ακόμα πιο ευέλικτους τόσο στην πόλη όσο και έξω στον ανοιχτό δρόμο.
Με ισχύ 100 hp (74 kW) και ροπή 160 Nm, διαθέτει μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση και βελτιωμένη ικανότητα απόκρισης χάρη στο turbo. Το νέο μοτέρ προσφέρει τη μέγιστη ευχαρίστηση στο τιμόνι μέσω της αυξημένης ροπής, διαθέσιμη από τις χαμηλότερες στροφές του κινητήρα για πιο ζωντανή ανάσυρση.

Duster: το κορυφαίο C-segment SUV στη Γαλλία το 2019

Ένα βασικό μοντέλο μάρκας της Dacia, με πάνω από 1.515.000 πωλήσεις παγκοσμίως από το 2010, συνεχίζει να καταρρίπτει τα ρεκόρ του.

Για άλλη μια φορά φέτος, το Duster έχει διατηρήσει τη θέση του ως το C-SUV με τις καλύτερες πωλήσεις, με συνολικά 28.000 μονάδες μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου 2019 στην Γαλλία.

Engine technical data TCe 100
Emissions standard Euro 6
Fuel Petrol
Fiscal rating (hp) 5
Max. power kW EEC (hp) rpm 74 (100) / 5000
Max. torque kW EEC (m.kg) rpm 160 / 2750
Injection type Sequential multipoint
Capacity (cm3) 999
Number of cylinders / valves 3 / 12
Timing Belt
Particulate filter No
Stop & Start Yes
Certification protocol WLTP
Eco Mode Yes
Fuel tank capacity (l) 50
Combined-cycle fuel consumption (l/100km) (V-Low/V-High) 5.5 5.6
CO2 emissions (1) (g/km) (V-Low/V-High) 125 127
Max speed (km / h) / 0-100 km/h (s)  168 / 12.5
400 m / 1000 m standing start (s)  18.8 / 34.3
Transmission 4×2
Gearbox Manual
Number of gears 5
Steering Electrically assisted
Turning circle curb to curb (m) 10.72
Front: ventilated disc (VD) / diameter (mm)  (VD) 280
Rear: drum (D) / diameter (inches) (D) / 9
16” tires (dimensions) 215 / 65 R16
17” tires (dimensions) 215 / 60 R17
Rolling resistance category A(6.5 kg/t) and B(7.5 kg/t) for 16”
B(6.9 kg/t) and B(7.5kg/t) for 17″
Unladen curb weight min. / max. 1191 / 1275
Gross train weight 2825
Maximum authorized laden weight 1725
Payload (2) min. / max. 450 / 534
Maximum braked towable weight 1100
Maximum unbraked towable weight 630
Min. boot volume under luggage shelf with repair kit/with spare tire, ISO 3832 (dm3 VDA) 445 / 445
Max. boot volume rear bench folded with repair kit/with spare tire, ISO 3832 (dm3 VDA) 1478 / 1478
Min. boot volume under luggage shelf with repair kit/with spare tire (l) 478 / 478
Max. boot volume rear bench folded with repair kit/with spare tire (l) 1623 / 1623

 (1) NEDC BT (2) Payload for minimum equipment level

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies