Η δεύτερη γενιά Dacia Sandero είναι στην αγορά από τον Οκτώβριο του 2012, με την τρίτη γενιά να βρίσκεται σε εξέλιξη. Το γαλλικό Auto Plus μας παρουσιάζει την δική του εκδοχή, της επόμενης γενιάς Dacia Sandero.
Το Dacia Sandero βελτιώθηκε αξιοσημείωτα στο σχεδιασμό όταν πέρασε στη δεύτερη γενιά του. Το γαλλικό περιοδικό αναφέρει ότι το χαμηλού κόστους αυτοκίνητο θα κάνει ακόμα πιο σημαντικό άλματα στην τρίτη γενιά του.
Η υπό εξέλιξη επόμενη γενιά Dacia Sandero θα έχει καλύτερες διαστάσεις. Στην απόδοση που κάνει το γαλλικό Auto Plus, φαίνεται ένα όχημα πολύ πιο ισορροπημένο και σπορ, κυρίως λόγω του επιβλητικού εμπρόσθιου άκρου που περιλαμβάνει ελαφρύτερους προβολείς, λεπτότερη μάσκα, προφυλακτήρα με έντονες περιθωριακές γωνίες και λεπτότερη και εντονότερη χαμηλότερη εισαγωγή αέρα. Η πρόσθετη επένδυση του αμαξώματος και οι ράγες οροφής δείχνουν ότι κοιτάμε την έκδοση Stepway.
Το ολοκαίνουργιο Dacia Sandero θα φτάσει ως το πρώτο μοντέλο της Dacia, υποστηριζόμενη από την πλατφόρμα CMF-B, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο για τη ρουμανική μάρκα χαμηλού κόστους. Η Renault-Nissan-Mitsubishi αναπτύσσει δύο εκδόσεις της πλατφόρμας CMF-B: CMF-B LS (Χαμηλές προδιαγραφές) και CMF-B HS (Υψηλές προδιαγραφές). Ο ευρω-ιαπωνικός όμιλος δεν έχει διευκρινίσει τη διαφορά μεταξύ των δύο, αλλά αναμένουμε ότι ο τελευταίος θα έχει υψηλότερο επίπεδο πολυπλοκότητας που απαιτείται από τα μοντέλα που αναπτύσσονται ειδικά για την Ευρώπη. Το Dacia Sandero θα χρησιμοποιήσει την έκδοση CMF-B LS.
Η σειρά κινητήρων της επόμενης γενιάς Dacia Sandero θα περιλαμβάνει μια ποικιλία μικρών και συμπαγών κινητήρων με υπερσυμπιεστή και ατμοσφαιρικούς. Ανάλογα με την αγορά, η Dacia μπορεί να προσφέρει εκδόσεις συμβατές με Αιθανόλη και CNG (Συμπιεσμένο φυσικό αέριο). Από το τρέχον μοντέλο, θα πρέπει να συνεχίσει τουλάχιστον ο βενζινοκινητήρας TCe 0,9 λίτρων και ο πετρελαιοκινητήρας dCi 1,5 λίτρων.
Photo: worldscoop.forumpro