Renault News
DaciaΔιεθνήΕιδήσειςΗλεκτρικά

Dacia Spring 2021: Ηλεκτρική Άνοιξη!

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Dacia είναι πλέον γεγονός. Το νέο Dacia Spring, ένα πολύ ενδιαφέρον μικρό SUV, έκανε το ντεμπούτο του σε μια ολο και πιο ανταγωνιστική κατηγορία μικρών ηλεκτρικών οχημάτων. Διαθέτει αποδεκτό εξοπλισμό και εντυπωσιακό σχεδιασμό. Στο εσωτερικό του υπάρχει μια μπαταρία 26,8 kWh που του επιτρέπει ενα εύρος 225 χιλιομέτρων σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Θα φτασει στην αγορά το 2021.

Η αναμονή τελείωσε. Η Dacia παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η ρουμανική εταιρεία μπαίνει στον κόσμο της βιώσιμης κινητικότητας και το κάνει με ένα πιο ενδιαφέρον προϊόν. Η νέα άνοιξη της Dacia. Ένα στοίχημα χωρίς κόμπλεξ, καθώς η δημοφιλής μάρκα χαμηλού κόστους δεν διαθέτει επί του παρόντος ηλεκτρικό όχημα. Αντί να κάνει μια προοδευτική μετάβαση ξεκινώντας με την υβριδική τεχνολογία, καταδύεται απότομα σε αυτήν την αναπτυσσόμενη αγορά.

Το πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό αυτοκίνητο “για όλους” προωθήθηκε μόλις πριν από λίγους μήνες μέσω ενός αυτοκινήτου επίδειξης με το ίδιο όνομα που έθεσε τις βάσεις στο επίπεδο του σχεδιασμού και της έννοιας του ποιο θα ήταν το μοντέλο παραγωγής που θα φτάσει στην αγορά. Το Dacia Spring 2021 είναι εδώ και καλείται να διαδραματίσει ηγετικό ρόλο στη γκάμα οχημάτων της Dacia. Πέρα από τις πωλήσεις, θα βοηθήσει την εταιρεία να συμμορφωθεί με τους απαιτητικούς ευρωπαϊκούς κανονισμούς εκπομπών.

Ο σχεδιασμός του νέου Dacia Spring
Τι σχεδιασμό θα μπορούσε να έχει το πρώτο ηλεκτρικό Dacia; Ας ρίξουμε μια ματιά στις εικόνες που συνοδεύουν αυτό το άρθρο. Αυτό το μικρό αστικό SUV διαθέτει τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά ενός SUV. Έχουμε μερικά πλαστικά φτερά που προστατεύουν το κάτω μέρος του αμαξώματος, μια ανυψωμένη ανάρτηση και μερικές διαμήκεις ράβδους οροφής. Τώρα, ας επικεντρωθούμε στο μπροστινό μέρος.

Η μάσκα διαθέτει χαρακτηριστικό μοτίβο και το λογότυπο Dacia βρίσκεται ακριβώς στο κέντρο. Συνδεόμενοι απευθείας με τη μάσκα έχουμε τα φώτα LED για λειτουργία κατά τη διάρκεια της ημέρας που αντλεί τη νέα υπογραφή φωτισμού της εταιρείας. Στο κάτω μέρος βρίσκονται οι υπόλοιπες ελαφριές συστάδες και μια αρκετά μεγάλη γρίλια. Παρεμπιπτόντως, η υποδοχή φόρτισης βρίσκεται κάτω από τη σχάρα.

Αν πάμε στην πλάγια όψη, θα βρούμε μερικά καπάκια των οποίων ο σχεδιασμός μιμείται τους τροχούς από κράμα. Και ολοκληρώνοντας την περιήγησή μας στο εξωτερικό στο πίσω μέρος, αξίζει να σημειωθεί το σχήμα των πίσω φώτων, πολύ στρογγυλεμένων και του προφυλακτήρα.

Από την άλλη πλευρά, και σαν να μην ήταν αρκετό, για την έκδοση κυκλοφορίας το πακέτο Orange θα είναι διαθέσιμο που δίνει σε διάφορα εξωτερικά εξαρτήματα ένα πορτοκαλί φινίρισμα για να δημιουργήσει αντίθεση. Τα εξωτερικά καπάκια καθρέφτη, τα πλαϊνά φτερά, οι ράβδοι οροφής και η μάσκα είναι μερικά από αυτά τα εξαρτήματα που έχουν αυτές τις πορτοκαλί αποχρώσεις.

Σε αυτό το σημείο είναι σημαντικό να αναφερθούμε στο Renault City K-ZE, το κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο του οποίου η ανάπτυξη επέτρεψε στην Dacia να επιτύχει αυτόν τον στόχο της προσθήκης ενός μοντέλου plug-in και μηδενικών εκπομπών. Αισθητικά είναι δύο στενά συνδεδεμένα μοντέλα.

Το εσωτερικό του νέου Dacia Spring 2021
Η καμπίνα, παρά την κατηγορία στην οποία τοποθετείτε, είναι πολύ ευρύχωρη. Το εσωτερικό του νέου Spring έχει τέσσερα πραγματικά καθίσματα για ενήλικες επιβάτες. Οι επιβάτες των μπροστινών καθισμάτων διαθέτουν 23,1 λίτρα αποθηκευτικού χώρου σε διάφορα σημεία. Χωρίς αμφιβολία, το κύριο στοιχείο είναι η οθόνη αφής 7 ιντσών για τη λειτουργία του συστήματος ψυχαγωγίας Media Nav συμβατό με το Apple CarPlay και το Android Auto.

Παρόλο που το ταμπλό οργάνων δεν είναι εντελώς ψηφιακό, διαθέτει οθόνη 3,5 ιντσών που εμφανίζει χρήσιμες πληροφορίες για την οδήγηση. Στην κεντρική σήραγγα, αντί ενός παραδοσιακού μοχλού γραναζιού, είναι τοποθετημένος περιστροφικός χειριστής για να επιλέξετε μία από τις τρεις θέσεις: D, N και R.

Ο εξοπλισμός ασφαλείας είναι εδώ λαμβάνοντας υπόψη ότι έχουμε να κάνουμε με μια εταιρεία «χαμηλού κόστους». Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ABS, ESP, περιορισμό ταχύτητας, πολλαπλούς αερόσακους (εμπρός, πλαϊνό και κουρτίνα), κλήση έκτακτης ανάγκης, αυτόματο φωτισμό και αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies