Πρόσφατα η Renault προσέφερε τα σχέδια για το μικρο τετράτροχο Twizy όπου έχουν ήδη εμπνεύσει. Το Πανεπιστήμιο του Warwick και η εταιρεία σχεδιασμού Astheimer έχουν αναπτύξει ένα εξελιγμένο πρωτότυπο φορτίου του ηλεκτρικού Twizy. Η κίνηση είναι εξασφαλισμένη με τάση 48 βολτ, που υπόσχεται να είναι περισσότερο προσαρμοσμένη στη χρήση της.
Η παραγωγή και η εμπορία δεν είναι δυστυχώς οι στόχοι του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης του Πανεπιστημίου του Warwick και των σχεδιαστών της Astheimer που το σχεδίασαν. Το πρωτότυπο είναι μια απλή βιτρίνα των τεχνολογιών που αναπτύχθηκαν.
Μπαταρία 6,5 kWh 48 βολτ
Τα σχέδια του Twizy, που τέθηκαν σε ανοικτή πηγή από τη Renault, επέτρεψαν στους μηχανικούς να ξανασκεφτούν το σύστημα κίνησης. Έτσι, οι ακαδημαϊκοί έχουν ενσωματώσει μια νέα μπαταρία 6.5 kWh σε 48 βολτ. Το σύνολο, ελαφρύτερο από το αρχικό, προσφέρει μια τάση πιο προσαρμοσμένη στις πολλές στάσεις-επιταχύνσεις της αστικής οδήγησης.
Το πίσω μέρος του Twizy δεν φιλοξενεί πλέον το κάθισμα του επιβάτη αλλά ένα μεγάλο πορτμπαγκάζ που ταιριάζει απόλυτα με τη σιλουέτα του οχήματος και την ευκολία χειρισμού του. Το ταμπλό έχει επίσης ενισχυθεί με οθόνη αφής. Χαρακτηριστικά που θα μπορούσαν να ωθήσουν περισσότερους επαγγελματίες στην ηλεκτρική κινητικότητα.