Renault News
Formula 1

Διέρρευσαν λεπτομέρειες του συμβολαίου του Ricciardo

Η αποφαση του Daniel Ricciardo να φυγει από την Red Bull για να οδηγήσει για λογαριασμό της Renault για τη σεζόν του 2019, επεσε σαν βόμβα στον κόσμο της Formula 1. Τώρα, μερικές από τις αυστηρές λεπτομέρειες του συμβολαίου του με τη γαλλική ομαδα, διέρρευσαν. Πρώτα απ ‘όλα, ο Daniel Ricciardo θα λάβει 55 εκατομμυρία δολαρία για τις σεζον 2019 και 2020.

Ο φυσιοθεραπευτής και τα ιατρικά του έξοδα θα φτάσουν τις $100k το 2019, αν και θα καλυφθούν από την ομάδα. Υπάρχει επίσης ένα επίδομα τελικής απόδοσης της σεζόν ύψους $ 10 εκατομμυρίων που περιμένει τον αυστραλό οδηγό. Θα κερδίσει επίσης ένα μπονους 1 εκατομμυρίου δολαρίων οταν κερδίσει τον πρώτο αγώνα για την Renault.

Η Renault πληρώνει την αγωνιστικη άδεια του Ricciardo ωστε να αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1. Η ομάδα θα παρέχει επίσης στο 30χρονο αυτοκίνητα της Renault και θα καλύπτει τα έξοδα συντήρησης, ασφάλισης, οδικού φόρου κτλ.

Το προαναφερθέν μπόνους αποδοσης θα εξαρτηθεί από το πού θα τερματίσει στο τέλος της σεζόν ο Daniel Ricciardo στο πρωτάθλημα του 2019.

Αφού έφυγε από την Red Bull Racing για τη Renault, ο Ricciardo έχει σχεδόν τριπλασιάσει το μισθό του. Ακόμη καλύτερα για τον Ricciardo, θα πληρώνεται σημαντικά περισσότερο από τον πρώην teammate του στην Red Bull, Max Verstappen, ο οποίος θα κερδίσει $ 18,5 εκατομμύρια για τη σεζόν του 2019.

“Υπάρχει μια σημαντική οικονομική δέσμευση από τη Renault”, ανέφερε ο επικεφαλής της Renault F1, Cyril Abiteboul, στο Motorsport.com.

“Δεν είναι όμως το ερώτημα εάν η Renault μπορεί να το αντέξει οικονομικά: μπορεί να το αντεξει οικονομικά, καθώς ο κύκλος εργασιών μας είναι 40 φορές ο κύκλος εργασιών της Red Bull. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γι ‘αυτό. “

“Το ερωτηματικό αφορά την αξία. Έχει νόημα να επενδύσουμε αυτό το ποσο των χρημάτων σε έναν οδηγό στο επίπεδο του Daniel σε αυτό το σημείο του ταξιδιού μας, με το μονοθεσιο που έχουμε και τα άλλα έξοδα που πρέπει να κάνουμε; Πιστεύουμε πως ναι.

“Υπήρξε κάποια συζήτηση γι ‘αυτό. Θα μπορούσαμε να επενδύσουμε καλύτερα στο μονοθεσιο ή στους οδηγούς; Νομίζω ότι έχουμε φθάσει σε ένα σημείο όπου μπορούμε να επενδύσουμε και στα δύο λογικά. “

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies