Εν αναμονή της επίσημης παρουσίασης του μοντελου, διέρρευσαν φωτογραφίες της facelifted έκδοσης του Renault Kwid Climber για την Ινδία. Η κορυφαία έκδοση του μοντελου που φαίνεται στις φωτογραφίες που συνοδεύουν το άρθρο δείχνει ότι η Renault έχει κάνει κάποιες βασικές αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Οι αξιοσημείωτες αλλαγές στο εξωτερικό περιλαμβάνουν σχεδίαση split-head που μιμείται το Renault K-ZE EV. Τα DRL LED είναι τοποθετημένα δίπλα στην μπροστινή μάσκα με την κεντρική μονάδα προβολέα τοποθετημένη κάτω από τον μπροστινό προφυλακτήρα σε μια βαθιά εσοχή. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει στην αποφυγή σπασίματος των φωτιστικών σωμάτων σε σύγκρουση χαμηλής ταχύτητας. Επιπλέον, το μοντέλο παίρνει τρεις οριζόντιες σχάρες στην κάτω εμπρόσθια μάσκα (σε σύγκριση με το σχέδιο κηρήθρας στο εξερχόμενο μοντέλο) και ένα πιο εμφανές “πηγούνι”. Στο πίσω μέρος, παρουσιάζει νέες λεπτομέρειες στα πίσω φωτιστικά σώματα με νέους ανακλαστήρες φωτός. Επιπλέον, διαθέτει νέο σχέδιο στις ζάντες αλουμινίου, ενώ συνεχίζει να χρησιμοποιεί ένα ρυθμιστικό παξιμάδι τριών σημείων όπως και πριν. Το νέο Kwid παίρνει επίσης νέες προστατευτικά, ράγες οροφής και πορτοκαλί στοιχεία, τα οποία αναμένεται να είναι αποκλειστικά για την έκδοση του Climber. Όσον αφορά τις διαστάσεις, το Kwid facelift είναι πιθανό να έχει μήκος 3.735mm. περίπου 56mm περισσότερο από τον προκάτοχό του.
Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο Kwid αναμένεται να δανειστεί μερικά στοιχεία από το νέο Renault Triber για να κρατήσει τα κόστη υπό έλεγχο. Είναι πιθανό να πάρει το νέο σύστημα πληροφοριών ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8.0 ιντσών με κάμερα στάθμευσης, το ψηφιακό συγκρότημα οργάνων (τουλάχιστον στις κορυφαίες εκδόσεις) και το νέο τιμόνι από το νέο επταθέσιο όχημα της Renault. Εκτός αυτού, το εσωτερικό θα παραμείνει σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητο.
Μηχανικά, το Kwid facelift θα παραμείνει πανομοιότυπο με το εξερχόμενο μοντέλο και θα τροφοδοτείται από τους ίδιους τρικυλίνδρους βενζινοκινητήρες των 54 ίππων, 0,8 λίτρων και 68 ίππων , 1,0 λίτρων. Οι επιλογές του κιβωτίου ταχυτήτων θα περιλαμβάνουν 5-τάχυτο χειροκίνητο ή 5-ταχύτητα αυτοματο όπως και πριν. Αρχικά, οι κινητήρες του Kwid θα είναι συμβατοί με τα νέα πρότυπα εκπομπων BS4 για να διατηρήσουν το μοντέλο ανταγωνιστικό, ενώ η Renault αναμένεται να εισαγάγει εκδόσεις συμβατές με BS6 πιο κοντά στην προθεσμία του Απριλίου 2020.
Η facelift εκδοση έρχεται σε μια καλή χρονική στιγμή καθώς το Kwid έχει σκληρό ανταγωνισμό από το επερχόμενο Maruti Suzuki S-Presso, ένα άλλο Low cost hatchback που θα έχει εμφάνιση τύπου SUV και θα συναγωνιστεί σε αυτό που τώρα γίνεται η κατηγορία των Micro-SUV.