Renault News
Dacia Διεθνή Ειδήσεις

Εκπομπές ρύπων: Η Dacia μπορεί να αποδειχθεί «μοιραία» για τον Όμιλο Renault

Σύμφωνα με την Jato Dynamics, το 2018, το Dacia Duster ήταν το Νο2 σε πωλήσεις μικρό SUV στην Ευρώπη. Αλλά αυτή η επιτυχία θα μπορούσε να είναι ένα μειονέκτημα για τον όμιλο Renault με τα μελλοντικά ευρωπαϊκά πρότυπα για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αναφέρει το Automotive News Europe. Η γκάμα οχηματων της Dacia, εξακολουθεί να έχει πολλή δουλειά να κάνει για να σεβαστεί αυτούς τους μελλοντικούς κανόνες.

Μείωση 37,5% το 2030

Από το 2020, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πρέπει να μειώσουν τις μέσες εκπομπές τους ανά όχημα ανά χιλιόμετρο στα 95 γραμμάρια CO2. Μια πρόσθετη μείωση κατά 37,5% σχεδιάζεται για το 2030, με ενδιάμεσο βήμα -15% το 2025.

450 εκατ. Ευρώ κυρώσεις από το 2020;

Η γκάμα οχηματων της Ρουμάνικης θυγατρικης θα πρέπει να τροποποιηθεί για να συμμορφωθεί με τους νέους κανόνες που τίθενται σε ισχύ, υπό την επιφύλαξη βαρέων κυρώσεων. Σε ένα σενάριο που προβάλλει η επενδυτική τράπεζα των ΗΠΑ Jefferies, με τη συνεχή επιβράδυνση των πωλήσεων αυτοκινήτων, τα πρόστιμα που μπορούν να επιβληθούν στον όμιλο Renault θα μπορούσαν να φθάσουν τα 450 εκατομμύρια ευρώ ετησίως ή το 17% των μελλοντικών κερδών της εταιρείας.

Πράγματι, οι κυρώσεις που σχεδιάζει η Ευρωπαϊκή Ένωση βασίζονται στο σύνολο του στόλου οχημάτων που πωλούνται από τον όμιλο της Renault και όχι μόνο στη γκάμα οχηματων της Dacia. Ο όμιλος Renault περιλαμβάνει τα εμπορικά σήματα Renault, Dacia, Alpine και Lada στην Ευρώπη. Ωστόσο, τα οχήματα της Renault, εκπέμπουν κατά μέσο όρο λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από αυτά της ρουμανικής θυγατρικής Dacia. Ο ανωτέρω πίνακας δείχνει την ποσοστιαία διαφορά στις εκπομπές CO2 το 2018 και τους στόχους του 2021. Η Dacia έχει τη μεγαλύτερη, ενώ η Renault έχει την μικρότερη.

Μια από τις λύσεις θα μπορούσε να είναι η εισαγωγή ενός υβριδικού SUV για τη μείωση αυτών των εκπομπών. Η στρατηγική αυτή φαίνεται εύλογη για τον Olivier Murguet, επικεφαλής των πωλήσεων της Renault, για τον οποίο «είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι η Dacia θα παραμείνει στο περιθώριο της μετάβασης» στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ακολουθήστε μας στο Facebook, στο Instagram, και στο Youtube.

Μην χάσεις...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy