Renault News
Renault Sport Ειδήσεις

Ένα Renault 5 Turbo 2 αναμένεται να δημοπρατηθεί για 100.000 ευρώ

Αν εξακολουθείτε να αμφιβάλλετε για το γεγονός ότι τα Renault 5 Turbo έχουν γίνει αυτοκίνητα με υψηλή τιμή, είναι πιθανό ότι η κρίση σας θα αναθεωρηθεί σε μεγάλο βαθμό το Σάββατο 25 Μαΐου, όταν ένα αντίγραφο της πρώτης γενιάς του μοντέλου θα δημοπρατηθεί στις δημοπρασίες της RM Sotheby’s στη Villa Erba, κοντά στη λίμνη Como.

Το Renault 5 Turbo (σε αντίθεση με την τροποποιημένη έκδοση, που ονομάζεται Turbo 2) ήταν σίγουρα ένα από τα πιο φιλόδοξα αυτοκίνητα της γαλλικής μάρκας. Πρώτον, είχε ως στόχο να προωθήσει την πιο συμβατική και πιο προσιτή έκδοση R5 Alpine, αλλά προοριζόταν κυρίως να χρησιμεύσει για να ομολογκαριστει το αγωνιστικό R5 Turbo για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ραλι, δεδομένου ότι η προϋπόθεση τότε ήταν μια «πολιτισμένη» έκδοση του μοντέλου να διατίθεται στο εμπόριο.

Ο κινητήρας που είναι τοποθετημένος σε αυτό το αυτοκίνητο είναι ένας 4κύλινδρος 1.4-λίτρων που αναπτύσσει 160 ίππους και 206 Nm, που επιτρέπει στο “τέρας” των 970 κιλών να καταπιεί τα 0-100 χλμ / ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα, μια αξιοσημείωτη απόδοση για την εποχή. Ο κινητήρας ήταν επίσης ο ίδιος με αυτόν που εγκαταστάθηκε στο Alpine A110 και το R8 Gordini, σπορ μοντέλα της προηγούμενης δεκαετίας. Οι αναρτήσεις τροποποιήθηκαν, οι τροχοί διευρύνθηκαν και η οροφή και οι πόρτες ήταν κατασκευασμένες από αλουμίνιο. Τα φρένα αναπτύχθηκαν ειδικά για το R5 Turbo, με αεριζόμενους δίσκους και δαγκάνες ειδικά για το μοντέλο.

Το αντίγραφο που θα πουληθεί στο τέλος του μήνα προσφέρεται στο χρώμα Blue Olympus, το οποίο ήταν ένα από τα δύο διαθέσιμα χρώματα όταν το αυτοκίνητο ήταν στην παραγωγή. Όπως όλα τα R5 Turbo, έχει ένα μπλε εσωτερικό με κόκκινη ταπετσαρία. Το εσωτερικό έγινε αυτόματα σε αυτά τα χρώματα και σχεδιάστηκε από τον διάσημο Ιταλό σχεδιαστή Bertone.

Αυτό το αντίγραφο χρονολογείται από το 1980. Έμεινε στη Γαλλία, στην ίδια οικογένεια, για το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της. Είχε ακριβώς τρεις ιδιοκτήτες από την εποχή της εμπορευματοποίησης του. Το εσωτερικό Bertone είναι σε καλή κατάσταση και σε αρχική κατάσταση, κάτι που δεν συμβαίνει πάντα σε αυτό το μοντέλο. Ως εκ τούτου, δεν είναι περίεργο να διαβάσετε ότι το όμορφο “τερατακι” θα μπορούσε να φτάσει να πωληθεί για περισσότερα από 100’000 ευρώ, και να υπερβεί ακόμη και τα 130’000 ευρώ. Η απάντηση στις 25 Μαΐου.

(Φωτογραφιες: motor1.com)

Μην χάσεις...

Φόρτωση....

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

Decline all Services
Accept all Services