Από την ανακοίνωσή του τον Μάιο, το Alpine A110 Rally ανέβασε την περιέργεια και το ενδιαφέρον των ανταγωνιστών, των οπαδών και των ενθουσιώδων της κοινότητας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Σχεδιασμένο και ανεπτυγμένο από την Signatech πάνω στο γενικό πλαίσιο της Alpine, η έκδοση rally του Alpine A110 ενσωματώνει το ελαφρύ και ευέλικτο πλαίσιο αλουμινίου του Alpine A110 GT4 και Cup, που προέρχεται από το μοντέλο παραγωγής.
Αυτή η έκδοση έχει λάβει πρόσθετες τροποποιήσεις για να καλύψει όλες τις ιδιαιτερότητες για τα rally. Αυτά περιλαμβάνουν υδραυλική ανάρτηση τριών κατευθύνσεων, νέα φρένα Brembo και ειδικά στοιχεία ασφαλείας, όπως το κλουβί εγκεκριμένο από την FIA και τα καθίσματα Sabelt με τις ζώνες έξι σημείων.
Σε συνδυασμό με ένα διαδοχικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι ταχυτήτων (συν οπισθοπορείας) και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ο 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.8 λίτρων από το μοντέλο παραγωγής έχει επίσης προσαρμοσθεί ειδικά για τους αγώνες rally. Εκτός από τις ιδιαίτερες εργασίες σχετικά με το όριο ροπής, η ισχύς αυξήθηκε επίσης σε πάνω από 300 ίππους.
Μετά από μια παραγωγική ημέρα στην πίστα Lurcy-Lévis, το Alpine A110 Rally ξεκίνησε ένα έντονο αναπτυξιακό πρόγραμμα με πρωταγωνιστή τον Γάλλο πρωταθλητή rally Emmanuel Guigou και τον πρωταθλητή Γαλλίας Junior του 2015, Laurent Pellier.
Οι δύο οδηγοί θα κάνουν το μεγαλύτερο μέρος του αναπτυξιακού έργου για να ελέγξουν την αξιοπιστία και να ορίσουν τις βασικές ρυθμίσεις. Άλλοι οδηγοί θα προσθέσουν τις συνεισφορές τους για να κάνουν το Alpine A110 Rally όσο το δυνατόν πιο ευέλικτο, εύκολο στην οδήγηση και οικονομικά προσιτό ώστε επαγγελματίες και μη, να μπορούν να αξιοποιήσουν όλο το δυναμικό τους με αποδοτικότητα και ευχαρίστηση.
Εν τω μεταξύ, η Signatech και η Alpine εργάζονται για να λάβουν ομολογκαρισμα στην νέα κατηγορία FIA R-GT, στην οποία η διαδικασία συνεχίζεται, σε συνεργασία με την FFSA. Αυτό θα κορυφωθεί τις προσεχείς εβδομάδες και θα ανοίξει το δρόμο για την εμπορευματοποίηση, στη συνέχεια την παράδοση των πρώτων Α110 Rally στις αρχές του 2020.
Régis Fricotté, διευθυντής εμπορίου και ανταγωνισμού της Alpine
Αυτή η επιστροφή στα rally αναμενόταν με μεγάλη ανυπομονησία, καθώς η Alpine έγραψε ιστορία όταν κέρδισε το πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι το 1973. Για να εξασφαλίσουμε την επιτυχία αυτής της νέας περιπέτειας, αναθέσαμε την έρευνα και ανάπτυξη, παραγωγή και εμπορία του Alpine A110 Rally στην Signatech, το συνεργάτης μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA και στα προτζεκτ Cup και GT4. Το Alpine A110 Rally φαίνεται να είναι ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο και εκπληκτικά αποτελεσματικό.
Philippe Sinault, Διευθυντής της Signatech
Είναι μεγάλη τιμή για την Signatech να έχει επιλεγεί για ένα τέτοιο συναρπαστικό προτζεκτ που θα δει την επιστροφή των Alpine στις ειδικές διαδρομές. Όλοι κλήθηκαν να ανταποκριθούν στις προδιαγραφές της Alpine και οι πρώτες δοκιμές ήταν εξαιρετικά θετικές. Το Alpine A110 Rally διαθέτει γνήσια στοιχεία rally ενώ είναι ένα ευχάριστο αυτοκίνητο με ασυμβίβαστες επιδόσεις. Η εμπειρία του Manu Guigou και του Laurent Pellier ήταν ανεκτίμητη σε αυτή τη φάση ανάπτυξης και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τη Renault Sport Racing για την εμπειρία της και την ομάδα FJ για τη βοήθειά της στα logistics. Έχουμε ακόμα πολλά να κάνουμε πριν κατασκευάσουμε τα πρώτα αυτοκίνητα, αλλά αυτή η πρώτη δημόσια εμφάνιση σηματοδοτεί ένα νέο στάδιο σε αυτή τη συναρπαστική πρόκληση!
Alpine A110 Rally
Τιμή χωρίς ΦΠΑ και χωρίς επιλογές
Από 150.000 €, με την έγκριση του αυτοκινήτου
Τεχνικές προδιαγραφές
- Κινητήρας 1.8-l turbo. 300 + hp
- Διαδοχικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων / διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
- Πιστοποιημένο κλουβί ασφάλειας από την FIA
- Κάθισμα Sabelt + σύστημα ασφάλειας 6 σημείων
- Φρένα Brembo
- Bosch Motorsports ABS
- Τιμόνι με πτερύγιο + ενσωματωμένη οθόνη
- Ρυθμιζόμενος έλεγχος πρόσφυσης
- FIA 65 λίτρων FT3
Επιλογές και αξεσουάρ
- Απόκτηση δεδομένων
- Άσπρο μπλε χρώμα