Οι τρέχων υβριδικοί V6 κινητήρες σταματούν το 2020, με μια νέα γενιά κινητήρων να δημιουργείτε από το 2021.
Πίσω στα παρασκήνια, η FIA, οι ομάδες και η FOM (Liberty Media) συζητούν τις προδιαγραφές αυτών των μελλοντικών κινητήρων. Η επιθυμία των περισσότερων ομιλητών είναι να απλοποιήσουν την τεχνολογία που χρησιμοποιείται σήμερα.
Η πρόταση που βρίσκεται επί του παρόντος στο τραπέζι είναι: ένας V6 biturbo, εξοπλισμένος με πιο ισχυρό MGU-K, αλλά χωρίς MGU-H και αποτελούμενο από κοινά εξαρτήματα για την ηλεκτρική γεννήτρια, την μπαταρία και τον υπερσυμπιεστή.
Φαίνεται ότι οι κατασκευαστές κινητήρων δεν μοιράζονται τις ίδιες απόψεις σχετικά με αυτό το σχέδιο. Σύμφωνα με το Auto Moto und Sport, η Mercedes και η Renault θα ήθελαν να διατηρήσουν την MGU-H. H MGU-K (K για “κινητική”) αποθηκεύει την κινητική ενέργεια του μονοθέσιου κατά τη διάρκεια της πέδησης, η MGU-H (για “θερμότητα”) ανακτά ενέργεια μέσω της περιστροφής του στροβίλου, διαστολής των καυσαερίων.
Είναι ένα τεχνικά πολύ περίπλοκο και συχνά αντικατασταθέν κομμάτι. Ο λόγος για τον οποίο η FOM θέλει την εξαφάνισή της ή, στη χειρότερη περίπτωση, τη διατήρησή της ως κοινό εξάρτημα.
Τεχνικά ελκυστική, αλλά κακώς γνωστή στο ευρύ κοινό, η πολυπλοκότητα του σημερινού V6 αποθαρρύνει τους κατασκευαστές να συμμετάσχουν στην Formula 1.