Εάν η Renault είναι περισσότερο ή λιγότερο (στη μέση της σεζόν) στη θέση που στόχευαν οι ιθύνοντες της γαλλικής ομάδας, οι δυνατότητες παραμένουν μακριά από την θέση την οποία μπορεί να διεκδικήσει ο Γάλλος κατασκευαστής. Μήπως η γαλλική μάρκα έχει τη δυνατότητα να αναρριχηθεί τελικά στο βάθρο την φετινή σεζόν; Εδώ είναι η άποψη για το ζήτημα αυτό …
Υπάρχει “πρόβλημα” με τον Hülkenberg;
Με έναν οδηγό του διαμετρήματος του Nico Hülkenberg, η Renault έχει βάλει όλες τις πιθανότητες με το μέρος της, φέτος στη Formula 1. Ένας πεπειραμένος πιλότος, φημισμένος και γρήγορος, ο ιδανικός υποψήφιος για το βάθρο, στα χαρτιά. “Στα χαρτιά”, διότι στην πραγματικότητα ο Γερμανός οδηγός κάνει συχνά μικρά λάθη όταν εμφανίζεται το βάθρο μπροστά του. Και όταν δεν το καταφέρνει, είναι η κακή τύχη που εμπλέκεται.
Ο Nico περιπλέκει περισσότερο ή λιγότερο συνειδητά αυτή την απουσία από το βάθρο. Οι ειδικοί στην ψυχική προετοιμασία θα δουν ίσως ένα μπλοκάρισμα που πολλοί αθλητές έχουν βιώσει στη σταδιοδρομία τους. Ο Hülkenberg πιθανότατα θα ανέβαινε στο βάθρο του Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν φέτος, εάν δεν είχε το άσκοπο άγγιγμα στον τοίχο που τον έθεσε εκτός αγώνα. Στην Force India, ήταν ο Sergio Perez (ο teammate του εκείνη την εποχή) ο οποίος συστηματικά ανέβαινε στο βάθρο, ενώ οι δύο οδηγοί έδειχναν σχεδόν ταυτόσημη απόδοση.
Πέρα από αυτό το υποθετικό “πρόβλημα”, ο φετινός teammate του Nico Hülkenberg, Jolyon Palmer, δεν έχει ούτε την πείρα ούτε την αξιοπιστία που απαιτούνται στο να ωθήσει με την απόδοση του τον Γερμανό οδηγό στο βάθρο. Τέλος, το μονοθέσιο από μόνο του δεν είναι σε θέση να δει στα μάτια τα μονοθέσια κορυφαίων ομάδων ή ακόμη και των outsider για τον βάθρο (Williams, Force India, Red Bull).
Φυσικά, σε έναν αγώνα υπό βροχή (ο Hülkenberg έχει δείξει τις ικανότητες του υπό αυτές τις συνθήκες), θα μπορούσε να φέρει στην Renault αυτό το γενναιόδωρο βάθρο. Είναι σαφές ότι τα στοιχεία και τα γεγονότα πρέπει να είναι ιδιαίτερα ευνοϊκά – κάτι που μπορεί να συμβεί αρκετές φορές σε μια σεζόν – για να επιτρέψει στην Renault να εκμεταλλευτεί μια ευκαιρία.
Αλλά από την άποψη της καθαρής ταχύτητας, οι πιθανότητες να δούμε το κίτρινο μονοθέσιο στο βάθρο το 2017 είναι, μηδενικές. Από την άλλη πλευρά, οι πόροι θα είναι πολύ σύντομα (αν δεν είναι ακόμα…) αποκλειστικά αφιερωμένοι στο σχεδιασμό του μονοθέσιου του 2018, προκειμένου να επιδιωχθούν καλύτερα αποτελέσματα το επόμενο έτος. Ως αποτέλεσμα, το τρέχον μονοθέσιο δεν αναμένεται να αλλάξει σημαντικά μέχρι το τέλος της τρέχουσας σεζόν. Έτσι είναι στην πλευρά της καλής τύχης για να ελπίζουμε να δούμε τη γαλλική μάρκα στο βάθρο φέτος.
Από την άλλη πλευρά, το επόμενο έτος, το βάθρο θα πρέπει να είναι ο δηλωμένος στόχος από την αρχή της σεζόν.
*Το άρθρο δημοσιεύθηκε αρχικά στο lemagsportauto.com
Image Source: Infiniti