Η Renault είναι ανοιχτή στο ενδεχόμενο η McLaren να επηρεάσει τη σχεδίαση του κινητήρα της, αλλά λέει ότι η βρετανική ομάδα είναι απίθανο να έχει κάποιο αντίκτυπο μέχρι να φτάσουμε στην τρίτη χρονιά συνεργασίας τους.
Η McLaren άφησε την Honda για να συμμετάσχει στο πρόγραμμα πελατειακών κινητήρων F1 της Renault μέχρι τα τέλη του 2020, όταν ολοκληρώνονται οι τρέχων κανονισμοί κινητήρα.
Ως εργοστασιακος συνεργάτης με την Honda, η McLaren επηρέασε τον σχεδιασμό του προβληματικού κινητήρα της Honda, στέλνοντας προσωπικό στο Sakura HQ της Honda και ακόμη συνεργάστηκε και στο σχεδιασμό ορισμένων ηλεκτρικών εξαρτημάτων της μονάδας ισχύος.
Επιστρέφοντας στην κατάσταση του πελάτη, η McLaren θα πρέπει τώρα να προσαρμόσει το σασί της γύρω από το προϊόν που παραδίδει η Renault.
Η McLaren ελπίζει να επηρεάσει τον κινητήρα της Renault με παρόμοιο τρόπο όπως της Honda καθώς αναπτύσσεται η νέα τους σχέση, αλλά η διοίκηση της Renault F1, μέσω του Cyril Abiteboul, δήλωσε στο Autosport ότι η συμφωνία για το 2018 ήρθε πολύ αργά για να έχει η McLaren άμεσο λόγο στον σχεδιασμό του κινητήρα.
«Είναι λίγο περίπλοκο», είπε ο Abiteboul. “Πρώτα απ ‘όλα, αναπτύξαμε μια πλήρη μονάδα ισχύος προτού συνεργαστούμε με τη McLaren.
“Έτσι δεν είναι όπως με την Honda, όπου η Honda εξαρτώταν από την McLaren – έχουμε όλες τις παραμέτρους της μονάδας ισχύος υπό την ευθύνη μας.
“Θα το πάρουμε βήμα προς βήμα, θέλουμε να είμαστε πολύ ρεαλιστές, είναι σαφές ότι για το 2018 και το 2019, είναι πολύ αργά για να έχει McLaren οποιαδήποτε επιρροή στο υλικό του κινητήρα.
“Έχοντας πει αυτό, θέλουμε να είμαστε ταπεινοί, δεχόμαστε ότι μπορούμε να βελτιώσουμε το προϊόν μας, ότι πρέπει να βελτιώσουμε το προϊόν μας και ότι θα είμαστε ανοιχτοί στην πρότασή τους.
“Είναι περισσότερο μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Πρέπει να δεχτούμε ότι πρόκειται για μια νέα εταιρική σχέση, θα πρέπει να δούμε πώς εξελίσσεται, αλλά αν λειτουργεί καλά, αν είναι μια εποικοδομητική και θετική σχέση, τότε δεν υπάρχει λόγος να μην έχουν γνώμη.
“Αλλά δεν είναι κάτι που θα γίνει πριν από το 2020, κατά τη γνώμη μου.”
Source: autosport.com