Η ομάδα της Renault έχει κάνει το άλμα προς τα εμπρός σε καθαρή ταχύτητα μεταξύ της σεζόν 2016 και του 2017. Η RS17 κέρδισε 3 “26 δευτερόλεπτα σε σύγκριση με τον προκάτοχό του RS16.
Δεν ήταν έκπληξη το μονοθέσιο του 2017 να είναι πιο γρήγορο από το μονοθέσιο του 2016, το οποίο ήταν μόνο μια Lotus του 2015 που προσαρμόστηκε ταχέως στον Renault V6. Ως αποτέλεσμα, η Renault σημείωσε μεγαλύτερη πρόοδο από τη Mercedes, τη Ferrari και την Red Bull: δεκατέσσερις από τους είκοσι αγώνες στο καλενταρι, η γαλλική ομάδα κατέγραψε το μεγαλύτερο χρονικό κέρδος. Η αξιοπιστία, ωστόσο, δεν προχώρησε, εμποδίζοντας την υλοποίηση βαθμών τις Κυριακές.
Ο Abiteboul επισημαίνει τις τρεις αδυναμίες του Renault V6
Ο Cyril Abiteboul επισημαίνει τις τρεις πτυχές που επηρέασαν την αξιοπιστία των κινητήρων της Renault κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2017.
Αν και η Renault κατάφερε να γεφυρώσει τις διαφορές με τη Mercedes και τη Ferrari με το υβριδικό σύνολο του 2017, δεν έγινε χωρίς ζητήματα αξιοπιστίας, ειδικά στο τέλος της σεζόν.
“1: η αδυναμία να καταφέρναμε να βρούμε την χρήση ορισμένων εξαρτημάτων ώστε να δημιουργήσουμε από αυτά απόδοση, μας υπέβαλαν σε περιορισμούς, επομένως και σε προβλήματα αξιοπιστίας μας”, λέει ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Sport Racing σε συνέντευξη του στο Auto Hebdo.
“2: μία από τις ομάδες πελατών μας, η Toro Rosso, δεν συμμορφώθηκε με τις προδιαγραφές ψύξης μας, γι ‘αυτό και είχε θέματα επανειλημμένα”, λέει ο Abiteboul.
“3: έχουμε βιώσει ένα πρόβλημα ποιότητας σε επίπεδο εξωτερικής τροφοδοσίας, πάντα στο υβριδικό τμήμα”, καταλήγει.
Source: F1i.fr