Αν και βρίσκεται σε μια φάση προσλήψεων και μαζικής αναδιάρθρωσης, η Renault πλησιάζει περισσότερο στους στόχους της σε σχέση με πριν από δύο χρόνια.
Στο πλαίσιο της επιστροφής της στην F1 ως εργοστασιακή ομάδα, η Renault αγόρασε την ομάδα της Lotus στο τέλος της σεζόν του 2015, επιστρέφοντας στη βάση του Enstone, ένα εργοστάσιο το οποίο κατείχε, μεταξύ 2001 και 2009. Η Renault κατά την επιστροφή της βρήκε “καμένη γη” και έπρεπε να ανοικοδομήσει, να ενισχύσει και να θέσει τα πρότυπα που είναι απαραίτητα για να φτάσει στο επίπεδο μιας κορυφαίας ομάδας.
“Υπήρξε σαφώς έλλειψη επενδύσεων κατά τη διάρκεια της προηγούμενης ιδιοκτησίας”, υπενθυμίζει στο Motorsport.com, ο Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Sport Racing. “Αλλά και στο τέλος της παρουσίας της Renault στην F1 την προηγούμενη δεκαετία, χάσαμε πραγματικά ευκαιρίες για τον εκσυγχρονισμό του εργοστασίου.”
“Αν πάμε πίσω στο 2007-2008-2009, δεν ήταν τρομερά καλό και ήταν η αρχή της έλλειψης επενδύσεων στο Enstone, οπότε σχεδόν χρειαζόταν να καλύψουμε το 2007-2008, σχεδόν δέκα χρόνια πίσω, ένα διάστημα κατά το οποίο η F1 έχει αλλάξει εντελώς “.
Κατά τις δύο τελευταίες σεζόν, ο γάλλος κατασκευαστής επικεντρώθηκε στην αποκατάσταση της τάξης, στην αλλαγή της υποδομής, στην πρόσληψη, ενώ αφιέρωσε τους απολύτως κρίσιμους πόρους για να γίνει μια νέα ομάδα. Το έργο που επιτελείται μέχρι στιγμής φέρνει προς το παρόν τα αναμενόμενα αποτελέσματα σε σύγκριση με τον οδικό χάρτη που είχε θέσει.
“Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε και αυτό που μπορώ να δω μέχρι στιγμής, είμαστε σε συγχρονισμό με αυτό”, λέει ο Cyril Abiteboul. “Η υποδομή έρχεται, το προσωπικό έρχεται, το εμπορικό μέρος – ξέρω ότι δεν είναι πολύ συναρπαστικό, αλλά είναι επίσης σημαντικό να μπορέσουμε να το χρηματοδοτήσουμε αυτό – είχαμε μια πολύ επιτυχημένη αναζήτηση για να φέρουμε νέους συνεργάτες που πιστεύουν στο πρότζεκτ, μπορούν να δουν βελτιώσεις στο εργοστάσιο αλλά και στην πίστα. “
Στο 70% της αναδιάρθρωσης του Enstone
Η Renault είναι πολύ επιθετική όσον αφορά την πρόσληψη από το 2016 και το προσωπικό της έχει αυξηθεί από 400 σε 500 άτομα. Στο τέλος, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έδωσε ο τεχνικός διευθυντής Nick Chester στο Motorsport.com, ο αριθμός αυτός θα πρέπει πιθανότατα να ανέλθει στους 700 στο τέλος του έτους.
“Πρέπει σίγουρα να το προσέξουμε ώστε να βεβαιωθούμε ότι όλα τα τμήματα επικοινωνούν καλά”, παραδέχεται ο Nick Chester. “Αλλά στην πραγματικότητα, πρέπει να πω ότι η ανάπτυξη που είχαμε από το τέλος του 2015 λειτούργησε πολύ καλά, δεν είχαμε πραγματικά μεγάλα προβλήματα με τμήματα που δεν θα επικοινωνούσαν, μπορούσαμε να κάνουμε περισσότερα”.
“Είναι να εξασφαλίσουμε ότι τα τμήματα δουλεύουν ισορροπημένα, έτσι ώστε το γραφείο σχεδιασμού να μπορεί να διατηρεί επαφή με το αεροπλάνο και να μπορεί να ακολουθήσει και η παραγωγή”. Η προσπάθεια διαίρεσης των πόρων είναι λίγο περίπλοκη, αλλά δεδομένου του αριθμού των ανθρώπων που έχουν αναπτυχθεί, πάει αρκετά καλά. “
Μέχρι σήμερα, είναι το εργοστάσιο Enstone στο επίπεδο των κορυφαίων ομάδων; “Δεν είναι ακόμα,” λέει ο Nick Chester, “αλλά είναι στο σωστό δρόμο, πολλά πράγματα για την κατασκευή κτιρίων έρχονται στα τελικά στάδια τους και πρέπει να τελειώσουν εγκαίρως για τον Φεβρουάριο. Οι εργασίες υποδομής είναι επίσης πλήρεις, επομένως είμαστε πιθανώς στο 70%. “
Source: motorsport.com