H ομάδα της Renault Sport αποκάλυψε σήμερα τη νέα Renault R.S.18. Η Renault R.S.18 είναι το τρίτο μονοθέσιο της Renault Sport Formula One Team από την επιστροφή της στη Formula 1 ως πλήρης εργοστασιακή ομάδα το 2016. Το μονοθέσιο είναι μια εξέλιξη και τελειοποίηση των πρωτοτύπων που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2017. Περιλαμβάνει βελτιωμένη ιδέα ανάρτησης και μεγαλύτερη αεροδυναμική πρόσθια δύναμη. Η R.S.18 διαθέτει επίσης την υποχρεωτική προστασία για το cockpit 2018 που είναι γνωστή ως «φωτοστέφανο» και ένα επανασχεδιασμένο κάλυμμα κινητήρα για να συμμορφώνεται με τους τεχνικούς κανονισμούς του 2018.
Η υπερτροφοδοτούμενη μονάδα ισχύος Renault R.E.18 V6 1.6 λίτρων θα τροφοδοτεί την νέα R.S.18. Η μονάδα ισχύος έχει πραγματοποιήσει ένα πολύ ισχυρό πρόγραμμα στο dyno στο Viry-Châtillon στην Γαλλία για να μεγιστοποιήσει την απόδοση και να βελτιώσει την αξιοπιστία κατά την προετοιμασία για τη μείωση μόνο σε τρεις κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE) και δύο MGU-K και ενεργειακά συστήματα για ολόκληρη την σεζόν.
Η R.S.18 αναπτύσσεται από κοινού από τις ομάδες στο Enstone, Βρετανία και στο Viry, Γαλλία. Έχουν σημειωθεί σημαντικές βελτιώσεις στο Enstone τον περασμένο χρόνο, με βελτιώσεις στον υπερυπολογιστή CFD, την αεροδυναμική σήραγγα, αίθουσα χειρισμών της ομάδας αγώνων, dyno κιβωτίου ταχυτήτων, μηχανουργείο και ένα διευρυμένο γραφείο σχεδιασμού. Οι αναβαθμίσεις έχουν ήδη μεταφραστεί σε επιδόσεις την πίστα, με την ομάδα της Renault Sport να τελειώνει στην έκτη θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών το 2017, βελτιώνοντας την θέση της από ένατη το 2016.
“Η φιλοδοξία της Renault Sport είναι να υποστηρίξει ξεκάθαρα το εξαιρετικό ρεκόρ του παρελθόντος και η σεζόν του 2017 επιβεβαίωσε ότι είμαστε στο σωστό δρόμο”, λέει ο Πρόεδρος της Renault Sport Racing Jérôme Stoll. “Είμαστε μια ομάδα σε άνοδο. Έχουμε δύο πολύ ταλαντούχους οδηγούς που είναι πεινασμένοι για αποτελέσματα. Το Enstone αναγεννάται και το εργατικό δυναμικό έχει ήδη αυξηθεί κατά περισσότερο από 35%. Η επένδυσή μας έχει μέχρι στιγμής μεταφραστεί με επιτυχία στην πίστα καθώς από ένατη τερματίσαμε στην έκτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών το 2017 έχοντας το τέταρτο ταχύτερο μονοθέσιο προς τα τέλη της σεζόν.
Η επιτυχία του προγράμματος σε μόλις δύο χρόνια είναι η απόδειξη του ανθεκτικού σχεδίου που θεσπίστηκε νωρίς στη δημιουργία της ομάδας και της ισχυρής δουλειάς του Cyril και των ομάδων της Renault Sport Racing. Είμαι πεπεισμένος ότι το τρίτο έτος θα μας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στον μακροπρόθεσμο στόχο: να κερδίσουμε αγώνες και να προπορευόμαστε για πρωταθλήματα “.
Ο Cyril Abiteboul, διευθύνων σύμβουλος της Renault Sport Racing, ανέφερε: «Το περασμένο έτος ήταν επιτυχής με πολλούς τρόπους. Ήταν το δεύτερο έτος της ανοικοδόμησής μας και ένα ακόμη βήμα προς τα μακροπρόθεσμα σχέδια και τους στόχους μας. Το 2016 αφορούσε την πρόσληψη, την επένδυση, τη δημιουργία νέων χορηγών, νέων ταλέντων και την οικοδόμηση της μάρκας μας. Κατά το παρελθόν έτος έχω δει την εξέλιξη σε πολλούς τομείς: από ένατη – έκτη στο πρωτάθλημα – σε πολλές πίστες είμασταν συχνά η τέταρτη ταχύτερη ομάδα. Αυτή είναι μια απόδειξη για τη δέσμευσή μας και την τήρηση ενός πολύ φιλόδοξου σχεδίου. Ήταν μια ποσοτική πρόοδος προς ό, τι θέλουμε να γίνουμε και προκαλώντας τις κορυφαίες ομάδες.
Έχουμε τα πάντα για να είμαστε θετικοί για αυτό το έτος. Έχουμε δύο πολύ ταλαντούχους και φιλόδοξους οδηγούς. Τον περασμένο χρόνο ο Nico μας έδωσε ακριβώς αυτό που χρειαζόμασταν με την εμπειρία, τη γνώση και την ικανότητά του να οδηγεί τόσο εντός όσο και εκτός πίστας. Ο Carlos εντάχθηκε στο τέλος της σεζόν φέρνοντας βαθμούς για να μας βοηθήσει στη μάχη των Κατασκευαστών. Χωρίς αυτό δεν θα είχαμε τελειώσει εκεί που τελειώσαμε.
Ο πρωταρχικός μας στόχος είναι να δείξουμε τη συνεχή εξέλιξη μέσω των αποτελεσμάτων. Θέλουμε να μπορούμε να επιδείξουμε την πρόοδό μας από κάθε άποψη, μονάδα ισχύος, πλαίσιο, λειτουργίες, προγράμματα οδήγησης. Όλα πρέπει να βελτιωθούν και πρέπει να συνεχίσουμε να μεγαλώνουμε. Θέλουμε να το επιδείξουμε με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, από τις ομάδες που θα ανταγωνιστουμε, συμπεριλαμβανομένης και της βάσης των fan μας και του σεβασμού που θα εμπνεύσει η ομάδα μας στον τρόπο με τον οποίο συμπεριφερ’ομαστε και αγωνιζόμαστε. “
Η Renault R.S.18 θα παραδοθεί στους οδηγούς Nico Hülkenberg και Carlos Sainz, κατά την πρώτη δοκιμή στη Βαρκελώνη από τις 26 Φεβρουαρίου έως την 1η Μαρτίου.
“Όταν επισκέφθηκα το Enstone και έβλεπα τα πάντα που συνεβεναν με την ανάπτυξη της R.S.18, ήμουν πολύ ενθουσιασμένος για την σεζόν που έρχεται“, σχολιάζει ο 30χρονος Nico Hülkenberg. “Προσθέστε αυτό στις ειδήσεις από τον Viry σχετικά με την εξέλιξη της μονάδας ισχύος και όλα φαίνονται και ακούγονται καλά. Όλα είναι θετικά και υπάρχουν συναρπαστικοί καιροί μπροστά μας. Αισθάνομαι θετικός και αισιόδοξος. Είμαστε σε καλή θέση. Για το τρέχον έτος θέλουμε να αξιοποιήσουμε την καλή πλατφόρμα της περασμένης σεζόν. Έχω μια καλή αίσθηση, έχουμε κάνει σκληρή δουλειά μέσα στο χειμώνα και η σκληρή δουλειά συνήθως πληρώνει σε βάθος χρόνου. Είμαι πρόθυμος να βγω εκεί έξω. Βάλτε με στο μονοθέσιο. “
Ο Carlos Sainz είναι παρομοίως πρόθυμος να κάνει το επόμενο βήμα μετά την ένταξή του στην ομάδα προς το τέλος της σεζόν του 2017.
“Η γενική προσέγγιση είναι να δουλέψουμε σκληρότερα κάθε μέρα για να συνεχίσουμε μια θετική τάση. Σίγουρα ο κύριος στόχος είναι να κάνουμε ένα βήμα μπροστά, και εγώ ως οδηγός και όλη η ομάδα. Είναι δύσκολο να προβλέψουμε πόσο μεγάλο θα είναι αυτό το βήμα, ωστόσο, είμαι σίγουρος ότι έχω πιέσει σκληρά κατά τη διάρκεια του χειμώνα και ξέρω ότι όλοι στο εργοστάσιο δίνουν το καλύτερο δυνατό. Είμαι πεπεισμένος ότι αυτή θα είναι μια συναρπαστική σεζόν ».
Ο Nico και ο Carlos θα πλαισιωθούν φέτος από τον Jack Aitken, ο οποίος γίνεται τρίτος οδηγός. Ο είκοσι δύο ετών Jack, ο οποίος είναι Βρετανό-Κορεάτης, ήταν ένα από τα ιδρυτικά μέλη της Renault Sport Academy και θα συνδυάσει τον ρόλο του στην F1 με το πρωτάθλημα FIA Formula 2.
Ο Artem Markelov θα υποστηρίξει την ομάδα στο νέο του ρόλο ως Driver Test and Development. Ο Ρώσος θα συνδυάσει μια σεζόν στην F2 με αναπτυξιακά καθήκοντα στον προσομοιωτή της ομάδας στο Enstone.
Η σεζόν του 2018 αρχίζει στη Μελβούρνη της Αυστραλίας στις 25 Μαρτίου. Πριν από την έναρξη της σεζόν οι ομάδες θα συμμετάσχουν σε δύο τετραήμερες δοκιμαστικές συνεδρίες στο Circuit de Barcelona-Catalunya έξω από τη Βαρκελώνη της Ισπανίας.