Πάνω από τρία χρόνια μετά την εξαφάνισή της από τα σαλόνια της F1, η ομάδα της Caterham εξακολουθεί να βρίσκεται υπό καθεστώς εκκαθάρισης των περιουσιακών στοιχείων και η διευθέτηση των χρεών είναι διαδικασίες που βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη. Παρ ‘όλα αυτά, σύμφωνα με τις πληροφορίες που αποκάλυψε η Βρετανική Daily Express, οι περισσότεροι πιστωτές της ομάδας δεν θα δουν ξανά τα χρήματά τους.
Έφτασε το 2010, πρώτα με το όνομα Lotus Racing,, πριν γίνει Caterham για την σεζόν 2012, η ομάδα ήταν ο καρπός του έργου του Tony Fernandes. Ο τελευταίος την πώλησε το 2014 σε μια κοινοπραξία επενδυτών από την Ελβετία και τη Μέση Ανατολή.
Η πώληση αυτή δεν έσωσε τη ομάδα, η οποία τελείωσε όσο το δυνατόν καλύτερα τη σεζόν, χάρη σε μια επιχείρηση crowdfunding που διευκόλυνε την παρουσία της στην αρχή του τελευταίου Grand Prix του πρωταθλήματος στο Αμπού Ντάμπι.
Τον Μάρτιο του 2015, τα περιουσιακά στοιχεία της ομάδας δημοπρατήθηκαν, ενώ η εταιρεία Smith & Williamson έκτοτε βρίσκεται στο στάδιο της εκκαθάρισης και του κλεισίματος του φακέλου. Το υπουργικό συμβούλιο παραδέχθηκε, πάλι σύμφωνα με την Daily Express, ότι «οι εγγεγραμμένοι πιστωτές δεν τους έχουν καταβληθεί τα χρήματα και ότι η πιθανότητα να λάβουν μερίσματα είναι επίσης απίθανο».
Με άλλα λόγια, οι 300 πιστωτές στους οποίους η Caterham οφείλει χρήματα σίγουρα δεν θα δουν ποτέ το χρώμα του χρήματος, ενώ το συνολικό χρέος ανέρχεται σε περισσότερα από 26 εκατομμύρια ευρώ.
Παροχος κινητηρα της ομάδας μεταξύ 2011 και 2014, η Renault θα είναι ο μεγαλύτερος ηττημένος σε αυτή την ιστορία, αφού θα χάσει επτά εκατομμύρια ευρώ. Συνολικά, η Dell και η McLaren ανήκουν επίσης στον μακρύ κατάλογο των προμηθευτών που θα χάσουν αρκετά χρήματα. Μόνο η μαλαισιανή τράπεζα EXIM θα μπορούσε να ανακτήσει τα 6,3 εκατομμύρια ευρώ που είχε δανείσει στην Caterham, χάρη στην πώληση του εργοστασίου.