Η εξέλιξη του κινητήρα της Renault έχει στραφεί προς το 2018 και για την επίλυση των προβλημάτων αξιοπιστίας που διαταράσσουν την σεζόν που διανύουμε, σύμφωνα με τον Cyril Abiteboul.
Στο Grand Prix του Μεξικού, Daniel Ricciardo (Red Bull), Nico Hulkenberg (Renault) και Brendon Hartley (Toro Rosso), όλοι υπέφεραν από προβλήματα αξιοπιστίας καθώς ο γαλλος κατασκευαστής είχε υιοθετήσει μια επιθετική προσέγγιση σε μια πίστα που βρίσκεται σε πολύ μεγάλο υψόμετρο. Από το GP του Austin, η Renault δοκιμάζει ένα αναθεωρημένο V6 που επίσης περιλαμβάνει τμήματα ανάπτυξης του 2018. Η εξέλιξη έχει επιφέρει περίπου δύο δέκατα.
“Γνωρίζουμε ότι η εξέλιξη λειτουργεί, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία γι ‘αυτό, αλλά είναι μια εξέλιξη που φέρνει μόνο ένα μέρος αυτού που θέλουμε να προσθέσουμε κατά τη διάρκεια του χειμώνα και το 2018 πρέπει να είναι το επίκεντρο της προσοχής μας τώρα”, ανέφερε ο Cyril Abiteboul, Γενικός Διευθυντής της Renault Sport Racing, στο Motorsport.com.
Η Renault δεν μπόρεσε να φτάσει στο επίπεδο της Ferrari και της Mercedes από την άποψη της ισχύος των κινητήρων αυτή τη σεζόν, αλλά διατηρείται η φιλοδοξία να το επιτύχει κατά την επόμενη offseason.
“Η συνολική εικόνα δεν έχει αλλάξει”, επιμένει ο Abiteboul, ενώ ο κινητήρας της Renault κέρδισε ακόμα μια νίκη στο Μεξικό χάρη στην Red Bull και τον Max Verstappen. “Κατά την διάρκεια του Σαββάτου έχουμε ακόμα μεγάλο χάσμα από τους πρωτοπορους, αλλά στον αγώνα είμαστε πολύ κοντά, ο στόχος για το χειμώνα είναι να περιορίσουμε την διαφορά που έχουμε κατά την διάρκεια του αγώνα και να καταλάβουμε τι μπορούμε να κάνουμε στις προκριματικές του Σαββάτου”.
Διαβάστε επίσης:
>>Η Renault εργάζεται πάνω σε ένα “εντελώς νέο” μονοθέσιο για το 2018
>>O Alonso ανυπόμονος να δοκιμάσει τον κινητήρα της Renault
>Renault & Mercedes διατηρούν επιφυλάξεις για τους νέους κανονισμούς κινητήρων