Η Renault έχει υποσχεθεί στις ομάδες της ότι εργάζεται σκληρά για να παράγει μια “μαγική” λειτουργία κινητηρα για το 2018, σε μια προσπάθεια να μπει σφήνα στις Mercedes και Ferrari στις κατατακτήριες.
Παρόλο που η μονάδα ισχύος του Γάλλου κατασκευαστή αποδεικνύεται ότι είναι ανταγωνιστική για τους αντιπάλους κινητήρες κατά την διάρκεια του αγώνα, εξακολουθεί να υστερεί στο τέλος των κατατακτηρίων, επειδή δεν διαθέτει τόσο πολύ πρόσθετη ισχύ.
Το αφεντικό της Red Bull, Christian Horner, πιστεύει αυτή η λειτουργία κινητήρα που έχει η Mercedes έχει κάνει όλη τη διαφορά στις κατατακτήριες.
Ο Horner δήλωσε: “Το πρόβλημα με τα προκριματικά είναι ότι δεν διαθέτουμε τα μέσα υψηλής ισχύος που έχουν οι ανταγωνιστές μας. Είμαι βέβαιος ότι υπάρχει σχεδόν μισό δευτερόλεπτο σε αυτό.
“Θα μπορούσαμε να δούμε στις κατατακτήριες [στη Μαλαισία], δεν υπήρχε ούτε μια γωνία όπου το μονοθέσιο μας ήταν πιο αργό από τους αντιπάλους μας”.
Ο επικεφαλής της Renault, Cyril Abiteboul, επιβεβαίωσε ότι το ζήτημα των κατατακτηρίων αντιμετωπίζεται από το προσωπικό στη βάση Viry-Chatillon της γαλλικής εταιρείας.
“Κάνουμε τα πάντα για να έχουμε ανταγωνιστικό κινητηρα το επόμενο χρόνο, αλλά όχι μόνο ανταγωνιστικό, επειδή πιστεύουμε ότι ο κινητήρας είναι ήδη ανταγωνιστικός”, δήλωσε.
“Είναι σίγουρα πολύ ανταγωνιστικός την Κυριακή, αλλά ξεκάθαρα λείπει κάτι το Σάββατο στις κατατακτήριες.
“Δεν έχουμε αυτό το είδος” μαγικής ” λειτουργίας, αλλά εργαζόμαστε σκληρά για αυτό.
“Η απόδοση του κινητήρα θα βελτιωθεί πολύ ευαίσθητα το επόμενο έτος, όχι μόνο για τις κατατακτήριες αλλά και για τον αγώνα, πράγμα που με κάνει να πιστεύω ότι ο κινητήρας θα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικός”.
Ενώ οι ομάδες κυνηγούν περισσότερες επιδόσεις τα Σάββατα, ο Abiteboul λέει ότι η πραγματική μεγαλύτερη ανησυχία του είναι η βελτίωση της αξιοπιστίας.
“Η εστίαση πρέπει να είναι αξιοπιστία”, είπε. “Έχουμε χάσει πολλούς βαθμούς αυτή τη σεζόν λόγω έλλειψης αξιοπιστίας του συνόλου του πακέτου, το οποίο για μένα συνδέεται άμεσα με το γεγονός ότι η ομάδα αλλάζει πολύ γρήγορα.
“Αυξάνουμε, στρατολογούμε πολλούς ανθρώπους. Όταν το γίνεται αυτό, είναι συνήθως η αξιοπιστία που επηρεάζεται.
“Αυτό θα είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να διορθώσουμε για το βραχυπρόθεσμο μέλλον.”
Ο Max Verstappen δήλωσε ότι «είναι πολύ σημαντικό να πάρει κάτι τέτοιο», υπογραμμίζοντας ότι εάν η Red Bull του ήταν πιο ανταγωνιστική στις κατατακτήριες στη Μαλαισία, δεν θα χρειαζόταν να περάσει τον Lewis Hamilton για το προβάδισμα κατά τη διάρκεια του αγώνα.