Η Mercedes και η Ferrari ήταν οι πρώτοι κατασκευαστές που έδειξαν τη δυσαρέσκειά τους με τους κανονισμούς που πρότεινε η Liberty Media για την σεζόν 2021 και έπειτα. Λιγότερο δαπανηρούς κινητήρες, πιο τεχνολογικά απλούς και, πάνω απ ‘όλα, ένα οικονομικό ανώτατο όριο στην ανάπτυξή τους, με στόχο να είναι μικρότερες οι διαφορές μεταξύ των διαφόρων ομάδων.
Ωστόσο, τώρα είναι η Renault που λέει ότι δεν είναι ικανοποιημένη από τις αλλαγές που πρότεινε για το 2021 η Liberty Media. Ο Cyril Abiteboul, επικεφαλής της Renault Sport Racing, λέει ότι από το εργοστάσιο κινητήρων της Renault Sport, στο Viry-Châtillon, προτιμα να συνεχίσει με τους ισχύοντες κανονισμούς κινητήρων για το 2021 αντί για μια αλλαγή, καθώς σχολιάζουν ότι μπορούν να βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με το καλύτερους με αυτήν την τεχνολογία.
“Αυτό που μας παρουσίασαν είναι ένας νέος κινητήρας, που σημαίνει μια νέα εξέλιξη, ένα νέο προτζεκτ, ίσως περισσότερους ανθρώπους, περισσότερες επενδύσεις”. Το δεύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν γνωρίζουμε ποια θα είναι η Formula 1 το 2021. Το σασί, τα μέτρα μείωσης των δαπανών, ο τρόπος με τον οποίο αλλάζει η κατανομή των χρημάτων, δεν έχουμε όλη την εικόνα “, ανέφερε ο Abiteboul σε δηλώσεις στο Auto Motor und Sport.
“Έχουμε το concept του κινητήρα, αλλά θα μπορούμε να κρίνουμε μόνο όταν θα έχουμε όλα τα κομμάτια του παζλ”, πρόσθεσε.
Ένα βασικό στοιχείο στο όραμα των κινητήρων της Liberty είναι η κατάργηση της MGU-H, κάτι με το οποίο συμφωνεί τουλάχιστον ο Abiteboul, αν και δεν πιστεύει ότι αυτό προωθεί την ισότητα, δεδομένου ότι πιστεύει ότι, όπως πάντα, κάποια ομάδα θα καταλήξει να είναι πιο ψηλά.
“Πρέπει να πω ότι δεν μου αρέσει το MGU-H, αλλά το 2020 θα έχουμε το πρόβλημά μας υπό έλεγχο, τότε θα είναι φθηνότερο για τους κατασκευαστές και τους πελάτες και όλα θα ξεκινήσουν από την αρχή με μια νέα ιδέα”, είπε.
“Θα υπάρξουν νέοι κατασκευαστές που θα βρουν τις σωστές ή λανθασμένες λύσεις και αυτό θα χωρίσει πάλι το grid στα δυο, οπότε δεν βλέπω κανένα λόγο να αποκλίνουμε από το τρέχον concept“, δήλωσε ο Abiteboul.