Η Renault φαίνεται να έμεινε ικανοποιημένοι από τις αλλαγές που έγιναν στις Μονάδες Ισχύος στο καναδικό GP. Η Red Bull ανέβηκε στο βάθρο (με τον Max Verstappen), ενώ το δεύτερο μονοθέσιο του Milton Keynes τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Όσον αφορά τις Renault RS18 του Nico Hülkenberg και του Carlos Sainz Jr, και οι δύο τερμάτισαν στους βαθμούς με την έβδομη και όγδοη θέση.
Ο Rémi Taffin, υπεύθυνος κινητήρων της Renault, μίλησε στο AUTO hebdo για τις αλλαγές που έγιναν στους κινητήρες του Viry-Châtillon.
“Από τη Μελβούρνη υπήρξε μια βελτίωση 0”3, συμπεριλαμβανομένου 0”1 χάρη στο νέο καύσιμο που εισήχθη στη Βαρκελώνη. Αν ήταν απαραίτητο να τεθεί μια έννοια ισχύος, ισοδυναμεί με περίπου είκοσι άλογα, εξήγησε ο Rémi Taffin στο AUTO hebdo, ενώ ήδη εργαζόμαστε για την επόμενη εξέλιξη που θα λάβει χώρα μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα με μια νέα εξέλιξη στη Monza και όχι στη Σιγκαπούρη, επειδή τα αποτελέσματα θα είναι πιο ορατά. “
Αν υπάρχουν ακόμα εντάσεις μεταξύ της Red Bull και της Renault, ο Rémi Taffin μιλά για ένα διαφορετικό κλίμα, αναφέροντας ότι οι σχέσεις μεταξύ των δύο εταιρειών παραμένουν καλές, ακόμη και αν το μέλλον αυτής της εταιρικής σχέσης μπορεί να τελειώσει.
“Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές, έχουν περάσει 12 χρόνια που δουλεύουμε μαζί, κερδίσαμε πολλούς αγώνες και παγκόσμια πρωταθλήματα, δεν βλέπω γιατί να μην συνεχίσουμε, δεν πρέπει να ξεχνάμε τα 600 άτομα που εργάζονται στο Μίλτον Κέινς και τα 400 που εργάζονται στο Viry-Châtillon. Όλοι αυτοί δεν έχουν πρόβλημα, πρέπει να επιστρέψουμε στην καρδιά του ανταγωνισμού, έχουμε μια καλή σχέση .. “
Source: autohebdo.fr
Photo: Renault