Η σχέση μεταξύ της Red Bull και της Renault άρχισε να παίρνει άλλη μορφή το 2014, με την εισαγωγή των υβριδικών κινητήρων V6. Μετά από χρόνια επιτυχίας και για τους δυο, με κινητήρες V8, ο Γάλλος κατασκευαστής προσπάθησε να προσαρμοστεί στους νέους κανονισμούς, που δεν ικανοποιούσαν την Red Bull.
Τα τελευταία χρόνια, η απόδοση των κινητήρων έχει γίνει πολύ σημαντική. Ο Cyril Abiteboul, επικεφαλής της Renault, πιστεύει ότι η αποτυχία οφείλεται κυρίως στον τρόπο αντιμετώπισης αυτής της αλλαγής των κανονισμών, καθώς δεν συνεργάστηκαν ως ενιαία ομάδα.
Ο Abiteboul αντιλαμβάνεται ότι σε αυτή τη νέα εποχή κινητήρων, η ενσωμάτωση του κινητήρα με το πλαίσιο είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία, οπότε η σχέση κατασκευαστή και πελάτη θα έπρεπε να λειτουργήσει από τότε και στο εξής διαφορετικά.
“Αυτό που δεν κάναμε ήταν να κατανοήσουμε και να εκτιμήσουμε την πολυπλοκότητα των κανονισμών του 2014. Δεν μπορέσαμε να εκτιμήσουμε ότι με αυτόν τον κανονισμό η κλασσική μορφή του κατασκευαστή κινητήρων και του πελάτη πέρασε στην ιστορία και γι ‘αυτό η Mercedes και η Ferrari ήταν οι ομάδες που απέκτησαν το μεγαλύτερο πλεονέκτημα, επειδή έχουν μεγάλη υποδομή, καλούς εργαζόμενους με πόρους και ένα απολύτως ολοκληρωμένο σύστημα πλαισίου και κινητήρα “, δήλωσε ο Γάλλος στο ESPN.
Στην έλευση των νέων υβριδικών κινητήρων πίσω στο 2014, η Renault δεν είχε επίσημη ομάδα μέχρι να αγοράσει (για δεύτερη φορά) το Enstone το 2016. Ως εκ τούτου, πιστεύει τώρα ότι διορθώνουν τα λάθη που έγιναν στο παρελθόν με την επίσημη εργοστασιακή τους ομάδα.
“Δεν ήμασταν σε θέση να προβλέψουμε αυτό το επίπεδο ολοκλήρωσης ούτε η Red Bull ούτε η Renault .. Ήταν ένα συνηθισμένο λάθος, ήμασταν λίγο εφησυχασμένοι με το μοντέλο που θέλαμε να ακολουθήσουμε, αν και δεν ήταν το πλέον κατάλληλο για αυτούς τους νέους κανονισμούς κινητηρα, διατηρώντας τους εαυτούς μας ως κατασκευαστής κινητήρων και πελάτης, ελαχιστοποιούσαμε την ικανότητα του εργοστάσιου μας στο Viry, χάσαμε έδαφος, αυτό είναι ένα από τα πράγματα που ανοικοδομούμε τώρα με την επίσημη ομάδα μας “, ανέφερε, καταλήγοντας.