Η Renault βρίσκεται μπροστά σε ένα δίλημμα. Η γαλλική ομάδα σκέφτεται να ρίξει το βάρος στο μονοθέσιο του 2019. Οι κανονισμοί που εγκρίθηκαν για να αλλάξουν την αεροδυναμική της μπροστά και πίσω πτέρυγας το επόμενο έτος έχουν διαταράξει τα σχέδια της γαλλικής ομάδας για την τρέχουσα σεζόν.
Το 2019, η εμπρόσθια πτέρυγα θα είναι πολύ απλούστερη, ενώ η πίσω πτέρυγα θα είναι ευρύτερη, όλα με στόχο τη διευκόλυνση των προσπεράσεων. Αυτοί οι νέοι κανονισμοί συνεπάγονται θεμελιώδεις αλλαγές στις αεροδυναμικές έννοιες ολόκληρου του μονοθέσιου, γι ‘αυτό και η Renault εξετάζει μια πρόωρη αλλαγή των πόρων που προσανατολίζονται προς την RS19. Προφανώς, η RS18 θα θυσιαστή. Αυτό όμως, δεν σημαίνει ότι η Renault θα αφήσει τελείως την τρέχουσα σεζόν, ειδικά όταν αγωνίζονται για να είναι η καλύτερη ομάδα στη μέση του grid, γεγονός που θα φέρει μια ζουμερή οικονομική ανταμοιβή.
“Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στη μέση των συζητήσεων για το πώς πρέπει να μειώσουμε την ανάπτυξη του φετινού μονοθέσιου”, εξηγεί ο Bob Fernley στο Auto Motor und Sport. “Δεν έχουμε πάρει απόφαση, είμαστε σε μια σφιχτή μάχη στη μέση του grid και δεν μπορούμε να αφήσουμε πίσω την ανάπτυξη, αλλά πρέπει να ξανασκεφτούμε”, προσθέτει ο τεχνικός διευθυντής της Renault.
Η Renault δεν συμφώνησε στις αλλαγές στην αεροδυναμική του μονοθέσιου για το 2019: “Κατά τη γνώμη μου, δεν υπήρξε αρκετή έρευνα για να προταθούν αυτές οι αλλαγές. Θα προτιμούσα να περιμένω.
Προτιμώ να βάλω όλη τη προσπάθεια στα μονοθέσια του 2021 και να μην γίνει τώρα κάτι με βιασύνη “, εξηγεί.
“Δεν είμαι σίγουρος αν αυτό θα εξισορροπήσει τα πράγματα”, συνεχίζει ο Fernley. “Οι μεγάλες ομάδες εξακολουθούν να έχουν πλεονέκτημα, γι ‘αυτούς είναι ευκολότερο να αποφασίσουν πότε να πάνε από το παλιό μονοθέσιο στο νέο”, καταλήγει.
Source: caranddriver.es