Η Renault γνωρίζει ότι το ραλλυ των αναβαθμίσεων θα αποφασίσει για την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών στο τέλος του έτους, οπότε ανακοινώνουν ένα επιθετικό σχέδιο μέχρι το Grand Prix της Ιαπωνίας.
Η Renault σχεδιάζει να αναπτύξει την RS18 μέχρι το Grand Prix της Ιαπωνίας. Το Enstone δεν θα εγκαταλείψει το πρόγραμμα του 2018 μέχρι τους τελευταίους αγώνες της σεζόν, επειδή πιστεύει ότι μόνο έτσι μπορεί να αγωνιστεί για να διατηρήσει την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, σύμφωνα με τη γερμανική έκδοση Auto Motor und Sport.
Έτσι, μια από τις επόμενες αναβαθμίσεις που αναμένεται από τη Renault θα είναι ένα νέο πάτωμα για το Βελγικό Grand Prix, το οποίο θα πραγματοποιηθεί αργότερα αυτό το μήνα. Επίσης συνεχίζετε η προετοιμασία του Spec C για τον κινητήρα, ενώ ο σχεδιασμός είναι να φέρνει αεροδυναμικές εξελίξεις μέχρι το GP της Ιαπωνίας.
“Πολλά από αυτά που μπορούμε να φέρουμε και να μάθουμε το 2018, μπορούμε επίσης να τα μεταφέρουμε στο επόμενο έτος, παρά τις αλλαγές στους κανονισμούς”, δήλωσε ο Nick Chester, τεχνικός διευθυντής της ομάδας.
Αν και η Formula 1 είναι ήδη σε διακοπές και τα εργοστάσια έχουν κλείσει, τα μυαλά των μηχανικών δεν σταματούν. Το γεγονός ότι στην Ουγγαρία η Renault σημείωσε λιγότερους βαθμους από ό, τι οι άμεσοι αντίπαλοι της, οι Haas, McLaren και Toro Rosso κάνουν ότι πρέπει ώστε να είναι έτοιμοι για το δεύτερο μισό της σεζόν. Η ανάπτυξη πρέπει να συνεχιστεί.
Εκτός από αυτόν τον αναπτυξιακό πόλεμο, η Renault έχει δύο εξαιρετικά βασικά καθήκοντα: τις στρατηγικές και την κατανόηση των ελαστικών. Σε αυτό το τελευταίο έδωσαν ήδη τις δύο ημέρες δοκιμών αυτής της εβδομάδας. Η υπερβολική φθορά των ελαστικών στην Ουγγαρία τους έκανε να χάσουν βαθμους.
Οι επόμενοι αγώνες που θα αντιμετωπίσει η ομάδα πριν από την Suzuka είναι το Βέλγιο, η Ιταλία, η Σιγκαπούρη και η Ρωσία. Μετά την Ιαπωνία, η Formula 1 ταξιδεύει στην Αμερική για να τρέξει στο Ώστιν, το Μεξικό, τη Βραζιλία και να αλλάξει ηπειρωτική χώρα για τελευταία φορά για τον τελικό, ο οποίος θα γίνει στο Αμπού Ντάμπι.