Μετά από ένα δύσκολο αγώνα στο αυστριακό grand prix χωρίς βαθμούς, ο πρώτος για το 2018, η Renault ανέβασε απόδοση το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Silverstone, με την έκτη θέση του Nico Hulkenberg.
Ένα κάπως απροσδόκητο αποτέλεσμα, δεδομένης της απόδοσης στις γρήγορες στροφές, που αποτελεί ένα σημαντικό χαρακτηριστικό της αγγλικής πίστας. Αλλά τα γεγονότα στον αγώνα και μια έγκαιρη στρατηγική στα ελαστικά για τον Hülkenberg επέτρεψαν στη Renault να σημειώσει σημαντικούς βαθμους στο πρωτάθλημα.
Με αυτό το αποτέλεσμα, η γαλλική ομάδα θα προσεγγίσει με σιγουριά τα επόμενα γερμανικά και ουγγρικά GP, πίστες που θα ταιριάζουν καλύτερα στη RS18. Όμως η γαλλική ομάδα παραμένει προσεκτική.
“Έχουμε τελειώσει αυτή την έντονη περίοδο στην τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά αυτή η θέση στην κατάταξη δεν αντανακλά την προειδοποίηση που λάβαμε στους τελευταίους αγώνες ανέφερε ο Cyril Abiteboul, διευθυντής της Renault Sport Racing.
Γνωρίζουμε καλά ότι η μάχη για την τέταρτη θέση δεν θα είναι εύκολη και θα συνεχιστεί καθ ‘όλη τη διάρκεια του δευτέρου μισού του πρωταθλήματος. “
Νέα εμπρός πτέρυγα στη Γερμανία
Προκειμένου να διατηρήσει το πλεονέκτημά στην μάχη για την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα έναντι των Haas και Force India, η Renault συνεχίζει να αναπτύσσει το μονοθέσιο της. Το γερμανικό GP θα είναι μια ευκαιρία για να φέρουν μια συγκεκριμένη εξέλιξη.
“Θα υπάρξει μια νέα εμπρόσθια πτέρυγα”, λέει ο επικεφαλής αεροδυναμικής. Σχεδιάζουμε να την επικυρώσουμε την Παρασκευή. Ελπίζουμε ότι θα είναι ένα βήμα μπροστά στη συνολική απόδοση του μονοθέσιου και θα μας βοηθήσει στο πρωτάθλημα. “
Ο Bell υπενθυμίζει επίσης ότι η πίστα του Hockenheim θα είναι μια πρόκληση για τη διαχείριση των ελαστικών, μια βασική παράμετρος στο πρωταθλημα του 2018. «Είχαμε διαφορετικά προβλήματα σε διαφορετικές πίστες», λέει ο Bell.
Περισσότερο από την φθορά στην Αυστρία, είχαμε το φαινόμενο blister επειδή το καουτσούκ σχεδόν «βράζει» κάτω από την επιφάνεια. Αυτό καταστρέφει τα ελαστικά από το εσωτερικό και δεν είναι σε πραγματικά μια κανονική φάση λειτουργίας!
Όλα θα εξαρτηθούν από την πίστα, και το Hockenheim επικεντρώνεται στα πίσω ελαστικά. Θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι παραμένουν στο ιδανικό παράθυρο λειτουργίας χωρίς υπερθέρμανση. “
(autohebdo.fr)