Ο Nico Hülkenberg πήρε μια εξαιρετική έκτη θέση στο γρήγορο Grand Prix του Bahrain. Ο Nico έφτασε έως και την 4η θέση κατά τη διάρκεια του αγώνα με στρατηγική δύο pit stop με ελαστικά Supersoft-Soft-Supersoft. Ο Carlos Sainz ήταν ατυχής, διασχίζοντας τη γραμμή του τερματισμού στην 11η θέση.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.18-02: Ξεκίνησε 7ος, τερμάτισε 6ος
“Πήραμε το μέγιστο από τον αγώνα σήμερα, το οποίο είναι θετικό. Δεν είχαμε το ρυθμό να ανταγωνιστούμε τα αυτοκίνητα μπροστά μας και αυτό με αφήνει λίγο απογοητευμένο, γι ‘αυτό είναι σαφές ότι η μάχη του μεσαίου πεδίου του grid είναι πολύ κοντά. Ήταν ένας πολυάσχολος αγώνας και η κύρια μας εστίαση ήταν η εξοικονόμηση καυσίμων ενώ προσπαθούσαμε να αγωνιστούμε με άλλα αυτοκίνητα και νομίζω ότι το κατάφερνα πολύ καλά”.
Carlos Sainz, #55, R.S.18-01: Ξεκίνησε 10ος, τερμάτισε 11ος
“Επιβίωνα προς το τέλος του αγώνα με τα πολύ καταπονημένα μαλακά ελαστικά και χρειάζονταν να κάνω πολλά για εξοικονόμηση καυσίμων. Πρέπει να αναλύσουμε τι συνέβη στο ξεκίνημα επειδή είχα παρατεταμένη περιστροφή τροχού και από εκεί και μετά ο αγώνας ήταν συμβιβασμένος. Είχα κολλήσει στην κυκλοφορία μετά από δύο στάσεις και δεν μπορούσαμε πραγματικά να κάνουμε πολλά από εκεί. Ήταν μια δύσκολη μέρα για να είμαι ειλικρινής, αλλά ευτυχώς η Κίνα βρίσκεται ακριβώς στη γωνία και θα πολεμήσουμε για να επιστρέψουμε στους βαθμους. “
Cyril Abiteboul
“Ήταν ένας γεμάτος δράση αγώνας που παρόλα αυτά μας είδε να κερδίζουμε ένα καλό αποτέλεσμα με τον Νίcο σε μια πίστα που είναι δύσκολη για εμάς. To κακό ξεκίνημα του Carlos επηρέασε τον αγώνα του, γεγονός που απέδειξε για άλλη μια φορά ότι κάθε λεπτομέρεια μετράει. Ο Carlos τελείωσε λίγο έξω από τους βαθμους, γεγονός που είναι απογοητευτικό, αλλά έκανε ό, τι μπορούσε με τη διαχείριση των καυσίμων που έγινε πολύ περίπλοκη στην κούρσα του ώστε να τερματισει τον αγώνα. Είχαμε καλό ρυθμό στα προκριματικά και το επίπεδο απόδοσης του αυτοκινήτου θα έπρεπε να μας κάνει να προκριθούμε υψηλότερα στο grid και έτσι να έχουμε ευκολότερο αγώνα. Η έκτη θέση για τον Nico μας κρατάει σε καλή θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών σε σχέση με τους στόχους μας, αλλά ο ρυθμός του αγώνα δεν ήταν ιδιαίτερα καλός ιδιαίτερα με τα μαλακά ελαστικά, τα οποία πρέπει να αναλυθούν, να κατανοηθούν και να βελτιωθεί το συντομότερο δυνατό.