Η Renault πραγματοποίησε το καλύτερο αποτέλεσμα για τρίτη φορά αυτή τη σεζόν, καθώς ο Nico Hülkenberg τερμάτισε στην έκτη θέση στο Βελγικό Grand Prix. Και οι δύο οδηγοί κέρδισαν θέσεις στον αγώνα. Ο Nico ξεκίνησε από την έβδομη θέση και πραγματοποίησε έναν ισχυρό αγώνα για να κερδίσει μία θέση μαζεύοντας οκτώ βαθμούς. Η ομάδα είναι πλέον στην έβδομη θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Μετά από μια πολλά υποσχόμενη έναρξη του Σαββατοκύριακου, ο Jolyon Palmer είχε ένα θέμα κιβωτίου ταχυτήτων στα προκριματικά που τον ανάγκασε να αλλάξει το κιβώτιο ταχυτήτων λαμβάνοντας πέντε θέσεις ποινή στο Grid. Ξεκίνησε τον αγώνα από τη 14η θέση και κέρδισε μία θέση για να τερματίσει στην 13η.
Nico Hülkenberg, #27, R.S.17-04: Ξεκίνησε 7ος, τερμάτισε 6ος.
“Ήταν μια σταθερή μέρα. Είμαι χαρούμενος και ευχάριστα έκπληκτος. Είχα μια κακή αρχή, αλλά κατάφερε να το διορθώσω στην πρώτη γωνία με μια κίνηση προς την εσωτερική έχοντας το Checo διπλά μου στην Eau Rouge. Το μονοθέσιο το αισθάνθηκα καλύτερα από χθες και ήμασταν η τέταρτη πιο γρήγορη ομάδα εκεί έξω που μας επέτρεψε να τελειώσουμε στους πρώτους έξι. Είχα κάποιες μεγάλες μάχες με τον Fernando.Ήταν αρκετά κοντά που βρεθήκαμε τρείς μαζί με τον Esteban. O Fernando έκανε κίνηση με το DRS, o Esteban έκανε επίσης κίνηση και σκέφτηκα «Θεέ μου, δεν θα τελειώσει καλά.»αλλά ευτυχώς ήταν ωραίος αγώνας και είναι σίγουρα θαυμάσιο να παρακολουθείς απ΄ έξω. Σίγουρα έχω εμπιστοσύνη στο μονοθέσιο για την Monza.”
Jolyon Palmer, #30, R.S.17-03: Ξεκίνησε 14ος, τερμάτισε 13ος.
“Νομίζω ότι ο αγώνας θα μπορούσε να πάει καλύτερα. Γνωρίζαμε ότι η επιβολή ποινής θα σήμαινε εκκίνηση με χρησιμοποιημένα ελαστικά με όλους γύρω μου σε φρέσκα και αυτό θα μας έριχνε πίσω. Παρόλα αυτά, είχα μια αξιοπρεπή εκκίνηση και το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλύτερο όταν αλλάξαμε τα ελαστικά. Ήταν η περίπτωση που κολλήσαμε στην κυκλοφορία για μεγάλο μέρος του αγώνα. Είχα κάποιες καλές μάχες όμως, ήταν διασκεδαστικές, αλλά είναι κρίμα να μην έχουμε τίποτα να δείξουμε γι ‘αυτό. Αν είχαμε ξεκινήσει από την έβδομη, οι βαθμοί θα ήταν σίγουρα εφικτοί σήμερα. “
Cyril Abiteboul, Διευθύνων Σύμβουλος
“Συνολικά η ομάδα είχε έναν καλό αγώνα, επιστρέφοντας στους βαθμούς, όπου ανήκει, ως τέταρτη ισχυρότερη ομάδα και στις δύο προκριματικές και στον αγώνα. Ο Nico τερμάτισε στην έκτη θέση και είχε παρά έναν δύσκολο πρώτο γύρο, κατάφερε όμως με ένα πολύ σταθερό αγώνα και καλή στρατηγική να πάρει την 6η θέση. Τα αποτελέσματα του Jolyon ήταν απογοητευτικά για τον ίδιο και για την ομάδα. Δείτε τι συνέβη με τη διαφορά ρυθμού από το Σάββατο στην Κυριακή.
Θέλω να αναφέρω στην Red Bull Racing. Ο αγώνας τους ήταν μια από τις αντιθέσεις, από τη μία πλευρά ο Riciardo έδειξε σταθερό ρυθμό για άλλο ένα βάθρο, αλλά από την άλλη πλευρά ο Max Verstappen αναγκάστηκε να εγκαταλείψει. Ένα πρόβλημα ηλεκτρονικών συστημάτων φαίνεται να βρίσκεται στο επίκεντρο αυτού του προβλήματος. Προσωπικά, ζητώ συγνώμη από την Red Bull Racing και πιο συγκεκριμένα από τον Max και τους πολλούς οπαδούς του που είναι τόσο απογοητευμένοι όσο είμαστε και εμείς. Θα συνεργαστούμε στενά με την RBR για να καθορίσουμε μια πορεία δράσης και έναν χάρτη πορείας για την εξάλειψη ζητημάτων όπως αυτό που σήμαινε ότι δεν θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους σήμερα “.
Pos | Driver | Time/Retired | Pts |
---|---|---|---|
1 | 1:24:42.820 | 25 | |
2 | +2.358s | 18 | |
3 | +10.791s | 15 | |
4 | +14.471s | 12 | |
5 | +16.456s | 10 | |
6 | +28.087s | 8 | |
7 | +31.553s | 6 | |
8 | +36.649s | 4 | |
9 | +38.154s | 2 | |
10 | +39.447s | 1 | |
11 | +48.999s | 0 | |
12 | +49.940s | 0 | |
13 | +53.239s | 0 | |
14 | +57.078s | 0 | |
15 | +67.262s | 0 | |
16 | +69.711s | 0 | |
17 | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 | |
NC | DNF | 0 |
Pos | Driver | Nationality | Car | Pts |
---|---|---|---|---|
1 | GER | Ferrari | 220 | |
2 | GBR | Mercedes | 213 | |
3 | FIN | Mercedes | 179 | |
4 | AUS | Red Bull Racing TAG Heuer | 132 | |
5 | FIN | Ferrari | 128 | |
6 | NED | Red Bull Racing TAG Heuer | 67 | |
7 | MEX | Force India Mercedes | 56 | |
8 | FRA | Force India Mercedes | 47 | |
9 | ESP | Toro Rosso | 36 | |
10 | GER | Renault | 34 | |
11 | BRA | Williams Mercedes | 27 | |
12 | FRA | Haas Ferrari | 24 | |
13 | CAN | Williams Mercedes | 18 | |
14 | DEN | Haas Ferrari | 11 | |
15 | ESP | McLaren Honda | 10 | |
16 | GER | Sauber Ferrari | 5 | |
17 | RUS | Toro Rosso | 4 | |
18 | BEL | McLaren Honda | 1 | |
19 | GBR | Renault | 0 | |
20 | SWE | Sauber Ferrari | 0 | |
21 | ITA | Sauber Ferrari | 0 |
Pos | Team | Pts |
---|---|---|
1 | Mercedes | 392 |
2 | Ferrari | 348 |
3 | Red Bull Racing TAG Heuer | 199 |
4 | Force India Mercedes | 103 |
5 | Williams Mercedes | 45 |
6 | Toro Rosso | 40 |
7 | Haas Ferrari | 35 |
8 | Renault | 34 |
9 | McLaren Honda | 11 |
10 | Sauber Ferrari | 5 |