Ένα από τα θέματα που θα είναι πιο επίκαιρα αυτό το Σαββατοκύριακο στο Grand Prix του Μπαχρέιν θα είναι οι μονάδες ισχύος. Η Liberty Media θα παρουσιάσει στο Sakhir την πρόταση της για τους νέους κανονισμούς που θα τεθούν σε ισχύ το 2021, νέοι κανονισμοί βέβαια που έχουν προκαλέσει πολλές αντιπαραθέσεις με τους κατασκευαστές.
Η τελευταία αναφορά προς τους υπεύθυνους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 έφτασε από τη Γαλλία. Η Renault ζήτησε να παγώσει η εξέλιξη των σημερινών κινητήρων για να αποφευχθεί η εμφάνιση ελλείψεων απέναντι σε πιθανούς νέους κατασκευαστές που θα εισέλθουν στο σπορ (διαβάστε περισσότερα).
Μια στρατηγική που υποστηρίζει ο Valtteri Bottas, αφού μετά την εμπειρία του στο Grand Prix της Αυστραλίας, ο κινητήρας από το Brixworth έχει μόνο ένα μικρό και όχι πολύ μεγάλο πλεονέκτημα έναντι αυτού του Viry Chatillon: “Οι διαφορές δεν είναι πλέον μεγάλες. Φυσικά, έχουμε ακόμα ένα μικρό πλεονέκτημα έναντι της Renault, αλλά δεν είναι πολύ μεγάλο”.
Θα πρέπει να θυμόμαστε ότι από την Red Bull έχει εκτιμηθεί αυτή η διαφορά μεταξύ 30 και 55 ίππων, ένα μειονέκτημα που οι μηχανικοί της Renault με επικεφαλής τον Remi Taffin ελπίζουν να μειώσουν με την εισαγωγή του ERS 2018 στο Grand Prix της Ισπανίας ή του Καναδά.