Παρά το νέο κύμα συμμετοχής των κατασκευαστών, οι σημερινές ομάδες της Formula E ζήτησαν από την διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος να διατηρήσει την αυστηρή τεχνική πορεία ανάπτυξής του πρωταθλήματος.
Το ηλεκτρικό πρωτάθλημα, μέχρι στιγμής, έχει περιορίσει την ανάπτυξη των μονοθεσιών σε αρκετούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης της αεροδυναμικής με την δεύτερη γενιά των ηλεκτρικών μονοθεσιών να τρέχει με κοινές μπαταρίες spec μέχρι το τέλος της έβδομης σεζόν.
Οι εταιρείες που ανταγωνίζονται ήδη στο πρωτάθλημα, όπως η Renault, η Audi, η Jaguar και η BMW, ανησυχούν ότι η προσθήκη της Mercedes και της Porsche, η οποία άφησε το DTM και το WEC αντίστοιχα να ανταγωνιστούν στη Formula E, θα ωθήσει το κόστος προς τα πάνω για όλους.
“Το μεγαλύτερο κόστος που μπορεί να προκύψει στο μέλλον είναι σίγουρα μια ανησυχία”, δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της Renault, Vincent Gaillardot.
“Πρέπει να ελέγξουμε το κόστος μέσω των κανόνων που ελέγχονται από τη FIA. Δεν θέλουμε να ανοίξουμε [την ανάπτυξη] του πλαισίου, της αεροδυναμικής, ή της μπαταρίας.
“Το πρωτάθλημα είναι ακόμα νεοσύστατο και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί καθώς είναι ακόμα σαν ένα μικρό παιδί. Πρέπει πραγματικά να το φροντίσουμε διότι μερικοί έχουν δηλώσει ότι θα ήθελαν να δουν περισσότερες ελευθερίες … Πρέπει να είμαστε ισχυροί σε αυτούς τους τομείς, αλλιώς θα βλάψουν την άνοδο της Formula Ε. “
Μεταξύ των κύριων ανησυχιών των ομάδων είναι οι πιθανές επιπτώσεις του ενδεχόμενου σχεδίου ώστε οι κατασκευαστές να μπορούν να κατασκευάσουν, να αναπτύξουν και να προμηθεύσουν τις δικές τους μπαταρίες.
“Πολλοί άνθρωποι υποτιμούν την πολυπλοκότητα της μπαταρίας”, προειδοποίησε ο Gaillardot. “Γνωρίζουμε ότι ορισμένοι κατασκευαστές θα πιέσουν για ανταγωνισμό ανοιχτής μπαταρίας, αλλά πρέπει να περιμένουμε και να μάθουμε πότε να το κάνουμε αυτό στο μέλλον, αλλά μόνο στο πολύ μέλλον”.