Renault News
Alpine Ειδήσεις

Φήμη: Προς μια συμφωνία Alpine / BMW για την προμήθεια κινητήρων;

Η φήμη εμφανίστηκε πριν από λίγες μέρες σε μερικά γαλλικά φόρουμ αυτοκινήτου, στη συνέχεια στο διαδίκτυο και τελικά γνωστοποιήθηκε στην αρχή του Σαββατοκύριακου από το La Revue Automobile που μπορεί να είχαν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το θέμα.

Euro7;

Αυτή η πιθανή συμφωνία Βαυαρίας-Νορμανδίας δεν αφορά την τρέχουσα Alpine ούτε την παραγωγή του A110 που γνωρίζουμε και που τροφοδοτείται από τον Renault-Nissan L4 1.8 TCe M5P. Αυτή η συνεργασία κοιτάζει προς το μελλοντικό πρότυπο Euro7, το οποίο αρχικά είχε προγραμματιστεί για το 2024 και του οποίου η είσοδος έχει πλέον οριστεί για την 1η Ιανουαρίου 2026. Εάν ο τρέχων κινητήρας είναι απόλυτα προσαρμοσμένος στη νομοθεσία Euro6, σε 6 χρόνια, δεν θα είναι πλέον συμβατός ή προσαρμόσιμος στον επόμενο ευρωπαϊκό κανονισμό που θα οδηγήσει συγκεκριμένα στην επιστροφή ελαφρώς μεγαλύτερων κινητήρων (βλ. Την περίπτωση της Porsche 911 που θα μπορούσε να δει την επιστροφή μεγαλύτερου flatsix χωρίς turbo). Δυστυχώς, στην τράπεζα κινητήρων του ομίλου Renault, δεν υπάρχουν πλέον μεγάλα μπλοκ κινητήρα βενζίνης άνω των 1.800 cc, τα οποία πρέπει να ωθήσουν τα οχήματά της γαλλικής μάρκας και της θυγατρική της με έδρα το Dieppe οπότε πρέπει στραφούν σε έναν κατασκευαστή που έχει μια τέτοια προσφορά….!

B48 και όχι M139

Επίσης σύμφωνα πάντα με το γαλλικό μέσο ενημέρωσης, η Alpine θα μπορούσε να επωφεληθεί από τον κινητήρα L4 2.0 L TwinPower Turbo B48. Αυτός ο κινητήρας είναι μέρος της οικογένειας σπονδυλωτών κινητήρων της BMW που γεννήθηκε το 2014 και διατίθεται σε L3 (B38 / B37), L4 (B48 / B47) και L6 (B58). Πρόκειται για κινητήρες που χρησιμοποιούν μετατόπιση μονάδας 500 cm3 και οι οποίοι μπορούν να εγκατασταθούν, για ορισμένες εκδόσεις, κατά μήκος και εγκάρσια. Προς το παρόν, η πιο ισχυρή έκδοση αυτού του υπερτροφοδοτούμενου 2,0 L είναι 306 ίππους (Mini John Cooper Works GP, BMW M135i και M235i), μια δύναμη που θα ταιριάζει απόλυτα σε ένα μελλοντικό κουπέ της Alpine χωρίς υπερβολικό βάρος.

Εάν αυτή η συνεργασία μπορεί να εκπλήξει αλλά και να εμπνεύσει γιατί η BMW παραμένει ένας εξαιρετικός κατασκευαστής κινητήρων, μπορούμε επίσης να θέσει την ακόλουθη ερώτηση: Τι γίνεται με τη συνεργασία με τη Mercedes-Benz; Ο κατασκευαστής με έδρα τη Στουτγάρδη, ωστόσο, έχει στη σειρά του το πολύ ισχυρό L4 2.0 L Turbo M139 που γνωρίζουμε κάτω από τα καπό των AMG A35 (306 hp), AMG A45 (381 hp) και AMG 45S (421 hp) εξίσου εξαιρετικοί κινητηρες για να φιλοξενήσει το μελλοντικό Alpine.
Εκτός αν υπάρχουν εντάσεις μεταξύ της Renault και της Mercedes-Benz, αλλά τίποτα δεν δείχνει κάτι τέτοιο προς το παρόν.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies