Kυρίαρχος στο Πεκίνο ο Sebastien Buemi. O Ελβετός νίκησε άνετα τον αγώνα έχοντας εκκινήσει από την pole position. Δεύτερος ο di Grassi, συμπλήρωσε το βάθρο ο Heidfeld.
Στις κατατακτήριες δοκιμές, ο Buemi πήρε την pole μετά από μάχη με τον teammate του στην Renault e.dams, Nicolas Prost. Τρίτος ήταν ο Nick Heidfeld, τέταρτος ο di Grassi και πέμπτος ο Vergne που έκανε λάθος στη Super Pole, τη μάχη μεταξύ των πέντε ταχύτερων οδηγών από τα πρώτα σκέλη των κατατακτηρίων. Sarrazin, Senna, Duval, Bird και d’Ambrosio συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα. Τελευταίος ήταν ο Nelson Piquet Jr, που έκανε πολύ κακές κατατακτήριες.
Στο grid για τον αγώνα βρέθηκαν 18 μονοθέσια, αφού η ομάδα του Jarno Trulli δεν κατάφερε να περάσει από τον τεχνικό έλεγχο. Στην εκκίνηση, ο Sebastien Buemi έμεινε πρώτος, αλλά πλέον πίσω του είχε τον Heidfeld, που εκμεταλλεύτηκε το μπλοκάρισμα του Prost στην τρίτη στροφή. Ο Prost έπεσε αρχικά τρίτος, αλλά μετά από ένα ακόμα λάθος του λίγο αργότερα έχασε μία ακόμα θέση, από τον Lucas di Grassi.
Σύντομα, είχαμε την πρώτη Full Course Yellow (FCY) της σεζόν, μετά από ατύχημα για τη Simona de Silvestro. Μετά την επιστροφή σε κανονικούς ρυθμούς, το ενδιαφέρον στράφηκε στις μάχες για την έκτη θέση, με τους Senna και Vergne να χάνουν συνεχώς έδαφος. Ο μεγάλος κερδισμένος σε αυτή τη μάχη ήταν ο Loic Duval, που μάλιστα είχε κάνει καλή διαχείριση ενέργειας και μπόρεσε να καθυστερήσει την αλλαγή μονοθεσίου του κατά ένα γύρο.
Οι περισσότεροι οδηγοί άλλαξαν μονοθέσιο στο μέσο του αγώνα, στον 13ο από 26 γύρους. Ο Buemi, που είχε δημιουργήσει διαφορά πέντε δευτερολέπτων βγήκε άνετα πρώτος, ενώ ο di Grassi και ο Prost πέρασαν τον Heidfeld. Ο Γερμανός ωστόσο έκανε το προσπέρασμά του στην πίστα, ανεβαίνοντας (ουσιαστικά) στην τρίτη θέση. Κάπου εκεί είχαμε τη δεύτερη FCY του αγώνα, αφού ο Antonio Felix da Costa συγκρούστηκε με τον Jacques Villeneuve. Ο da Costa εγκατέλειψε αμέσως και ανέλαβε την ευθύνη για το ατύχημα, ενώ ο Villeneuve συνέχισε.
Το πρόβλημα του Prost ανέβασε τον Heidfeld στην τρίτη θέση, όμως πλέον είχε την απειλή των δύο Dragon πίσω του. Ο Duval έκανε αρκετές προσπάθειες για προσπέρασμα, ωστόσο καμία από αυτές δεν στέφθηκε με επιτυχία. Ο d’ Ambrosio με τη σειρά του προσπάθησε να περάσει τον teammate του, αλλά λίγο έλειψε να συγκρουστούν!
Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με τον Buemi να νικά εύκολα, με διαφορά 11 δευτερολέπτων. Ο di Grassi τον ακολούθησε και ο Heidfeld νίκησε στο νήμα τη μάχη με τους Duval και d’Ambrosio. Ο Oliver Turvey τερμάτισε έκτος, έχοντας ξεκινήσει 16ος, ενώ ο Bird πέρασε τον Berthon στον τελευταίο γύρο για να πάρει την έβδομη θέση. Ο Daniel Abt και ο Stephane Sarrazin πήραν τους τελευταίους βαθμούς.
Race results |
||||||||||
POS | NO | DRIVER | TEAM | LAPS | TIME | GAP | KPH (MPH) | BEST | ON LAP | |
1 | 9 | ![]() |
Sébastien BUEMI (FL) (P) | Renault e.Dams | 26 | 50:08.835 | – | 107.0 (66.5) | 1:39.993 | 24 |
2 | 11 | ![]() |
Lucas DI GRASSI | ABT Schaeffler Audi Sport | 26 | 50:19.841 | +11.006 | 106.6 (66.2) | 1:41.721 | 21 |
3 | 23 | ![]() |
Nick HEIDFELD | Mahindra Racing Formula E Team | 26 | 50:24.516 | +15.681 | 106.4 (66.1) | 1:41.859 | 10 |
4 | 6 | ![]() |
Loïc DUVAL | Dragon Racing | 26 | 50:24.844 | +16.009 | 106.4 (66.1) | 1:40.860 | 19 |
5 | 7 | ![]() |
Jérôme D’AMBROSIO | Dragon Racing | 26 | 50:25.349 | +16.514 | 106.4 (66.1) | 1:40.860 | 20 |
(P) = Started race on pole/(FL) = Fastest lap of the race
Super Pole results |
|||||||||
POS | NO | DRIVER | TEAM | LAPS | TIME | GAP | KPH (MPH) | ||
1 | 9 | ![]() |
Sébastien BUEMI | Renault e.Dams | 3 | 1:37.297 | – | 127.2 (79) | |
2 | 8 | ![]() |
Nicolas PROST | Renault e.Dams | 3 | 1:37.581 | +0.284 | 126.9 (78.9) | |
3 | 23 | ![]() |
Nick HEIDFELD | Mahindra Racing Formula E Team | 3 | 1:38.339 | +1.042 | 125.9 (78.2) | |
4 | 11 | ![]() |
Lucas DI GRASSI | ABT Schaeffler Audi Sport | 2 | 1:39.539 | +2.242 | 124.4 (77.3) | |
5 | 25 | ![]() |
Jean-Eric VERGNE | DS Virgin Racing Formula E Team | 3 | 2:21.284 | +43.987 | 87.6 (54.4) |
Qualifying results |
|||||||||
POS | NO | DRIVER | TEAM | LAPS | TIME | GAP | KPH (MPH) | ||
1 | 9 | ![]() |
Sébastien BUEMI | Renault e.Dams | 4 | 1:37.488 | – | 127.0 (78.9) | |
2 | 25 | ![]() |
Jean-Eric VERGNE | DS Virgin Racing Formula E Team | 4 | 1:38.028 | +0.540 | 126.3 (78.5) | |
3 | 8 | ![]() |
Nicolas PROST | Renault e.Dams | 4 | 1:38.206 | +0.718 | 126.1 (78.4) | |
4 | 23 | ![]() |
Nick HEIDFELD | Mahindra Racing Formula E Team | 4 | 1:38.512 | +1.024 | 125.7 (78.1) | |
5 | 11 | ![]() |
Lucas DI GRASSI | ABT Schaeffler Audi Sport | 4 | 1:38.519 | +1.031 | 125.7 (78.1) |
Practice 2 results |
|||||||||
POS | NO | DRIVER | TEAM | LAPS | TIME | GAP | KPH (MPH) | ||
1 | 11 | ![]() |
Lucas DI GRASSI | ABT Schaeffler Audi Sport | 7 | 1:37.279 | – | 127.3 (79.1) | |
2 | 66 | ![]() |
Daniel ABT | ABT Schaeffler Audi Sport | 7 | 1:37.993 | +0.714 | 126.3 (78.5) | |
3 | 4 | ![]() |
Stéphane SARRAZIN | Venturi Formula E Team | 9 | 1:38.336 | +1.057 | 125.9 (78.2) | |
4 | 55 | ![]() |
Antonio Felix DA COSTA | Team Aguri | 7 | 1:39.768 | +2.489 | 124.1 (77.1) | |
5 | 8 | ![]() |
Nicolas PROST | Renault e.Dams | 10 | 1:39.827 | +2.548 | 124.0 (77.1) |
Practice 1 results |
|||||||||
POS | NO | DRIVER | TEAM | LAPS | TIME | GAP | KPH (MPH) | ||
1 | 9 | ![]() |
Sébastien BUEMI | Renault e.Dams | 19 | 1:36.991 | – | 127.6 (79.3) | |
2 | 8 | ![]() |
Nicolas PROST | Renault e.Dams | 19 | 1:37.484 | +0.493 | 127.0 (78.9) | |
3 | 6 | ![]() |
Loïc DUVAL | Dragon Racing | 17 | 1:37.890 | +0.899 | 126.5 (78.6) | |
4 | 7 | ![]() |
Jérôme D’AMBROSIO | Dragon Racing | 18 | 1:38.110 | +1.119 | 126.2 (78.4) | |
5 | 2 | ![]() |
Sam BIRD | DS Virgin Racing Formula E Team | 16 | 1:38.594 | +1.603 | 125.6 (78) |